    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Urządzenie USB zgubiło VID/PID
    Date: Wed, 6 Feb 2019 14:56:51 +0000 (UTC)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Teraz nie ma urządzenia MIDI.
    > Reinstalacja sterowników do MidiMate - nie można zainstalować.
    >
    > Patrzę głębiej, a tu:
    > USB\VID_FFFF&PID_FFFE&REV_0100

    A jesteś w stanie wyedytować plik .inf ze sterowników MidiMate? Może
    wystarczy podmienić tam VID i PID na te dziwne, które mu się uroiły?

    > Czy może być, że urządzenie zgubi swój VID i PID?

    Pamięć jak pamięć, a pamięć bywa ulotna... pytanie w ogóle, co tam
    odpowiada za obsługę USB. W keyboardzie midi, który mam (Behringer UMX610)
    siedzi jakaś odmiana 8051.

    > Już do utylizacji, czy może jest możliwość przywrócenia prawidłowego?
    > Tyle, że nie wiem, jakie być powinny.

    Zajrzałem w Linuksowy usb.ids i stawiam, że VID 0A92 i PID 1000:

    0a92 EGO SYStems, Inc.
    0011 SYS WaveTerminal U2A
    0021 GIGAPort
    0031 GIGAPortAG