    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Urządzenie USB zgubiło VID/PID
    Date: Wed, 6 Feb 2019 22:04:38 +0100

    W dniu 2019-02-06 o 16:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup

    > Tak mi chodzi po glowie ... kiedys drivery FTDI jakos
    > uszkadzaly/rozprogramowywaly
    > sfalszowane kosci.
    >
    > Moze masz wlasnie taki przypadek ?

    Nie sądzę.
    Kupowane u dystrybutora. Wykonanie bardzo dobre, można zaryzykować:
    wzorcowe. Różne "chińczyki" nawet nie umywają się do niego.

    Poza tym stale wpięty od blisko dwóch lat do jednej maszyny, a przepięć
    nie zanotowałem. Zresztą zasilanie idzie przez filtr, potem przez UPS.
    Jedyna możliwość - indukcja od pioruna, ale w ciągu ostatnich tygodni
    takowej nie było.

    > Teraz to pewnie bedzie trudno znalezc ... ale moze latwiej bedzie
    > podmienic w driverze ?

    Dzięki, w wolnej chwili spróbuję.
    Najprostsze rozwiązania czasem człowiekowi umykają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam