  • Data: 2018-08-25 19:14:23
    Temat: Re: Uszkodzone podłużnice
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 00:08:59 UTC-5 użytkownik kamil napisał:
    > W przyszłym tygodniu pojade na sprawdzenie geometrii dla swietego spokoju
    > Sprawdzałem puszczajac kierownice to auto jedzie prosto, przy hamowaniu
    > go nie sciaga.
    > Podłużnice jak mi mowili w ASO nie wygladaja na ruszone, ale za bardzo
    > nie było widac po zdjeciu osłony.
    > Jedynie powiedzieli że są ślady przesunięcia belki przedniej - ale cos
    > wiecej mi nie powiedzieli - czym to moze skutkowac

    W praktyce moze skutkowac innym zachowaniem podczas wypadku.
    Ale jak ta belka tylko lekko ruszona to raczej nie problem.
    Mozna bylo by sie przejsc po ubezpieczycielach i poprosic o informacje czy byla
    szkoda na tym aucie. I poprosic o zdjecia.

    Choc pewnie nie dadza i sie wypra rodo.

    Z drugiej strony auto jest Twoje wiec i powinienes miec wglad w dane o swoim aucie.
    Ciekawostka :)