    From: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Date: Mon, 28 Feb 2011 16:13:10 +0000 (UTC)

    Mogą się tłumaczyć,że nie wiedzieli ,ale co to za znawcy motorów,którzy
    nie potrafią rozpoznać moto po poważnym wypadku.A po za tym doskonale
    wiedzieli ,że jest wypadkowy bo widziałem fakturę,którą oni dostali gdzie
    było napisane pojazd uszkodzony.
    Przyznali również ,że widzieli zdjęcia moto po wypadku,ale zapomnieli mi
    powiedzieć.Teraz stwierdzili,że mogą go odkupić po tej samej cenie i
    wcisnąć komuś innemu.A to,że poniosłem dodatkowe koszty,opona
    ,rejestracja,jeżdżenie w tę i z powrotem bo ciągle brakowało im jakiś
    dokumentów do rejestracji.Koszmar jakiś.Kiedyś inaczej by się takie sprawy
    załatwiło, teraz trzeba do sądu z nimi.
    Robert W.napisal

> [...]
    > bezwypadkowe.Człowiek wierzy co jakiś czas miłym ludziom i zakupiłem moto
    > bez dogłębnego sprawdzenia.Jest zima moto wstawiłem do garażu i
    > zapomniałem, po paru dniach zauważyłem ,że przedni reflektor za tysiąca
    > jest pęknięty. Po czym coś mnie tknęło i odnalazłem poprzedniego
    > właściciela moto w necie,który rozbrajająco powiedział,że sprzedał moto
    > po wypadku, gdyż ubezpieczyciel stwierdził,że koszty naprawy przewyższają
    > wartość motoru.I MOTOSKY sprzedaje takie motocykle jako
    !!!!!!.Dla ciekawskich