    Date: Fri, 15 Feb 2013 11:57:14 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)

    W dniu 15.02.2013 10:08, DoQ pisze:
    > Oglądałem jakąś powtórkę, policja zorganizowała akcję nastawioną na
    > pieszych i ich przechodzenie po przejściu na czerwonym.
    Łapanka. ja jestem zwolennikiem przestrzegania przepisów, ale nawet ja
    mam pewien poziom tolelrancji. opowiem Wam bajkę

    miasto 200tyś, duże i mocno obciążone skrzyżowanie, z dolotem kończące
    się rowerówki. ludzie łażą na czerwonym, rowerzyści jeżdżą po pasach,
    auta mają "lewoskręt" i hamują z piskiem... masakra. nad tym wszystkim
    jedna z kilku zajebistych ustra nowoczesnych kamer. ile mandatów
    wystawiono? ZERO

    To samo miasto 4 km dalej. Jest przejście podziemne pod jezdnią. ale
    kiedyś mocno obciążoną, teraz średnio mało. co więcej, jednokierunkowa i
    50 metrów wcześniej światła, tak że czasowo blokują cały ruch. Czyli
    przechodzień widzi że wszyscy mają czerwone i tak będzie przez 10 sekund
    co 2 minuty. Przechodzi więc przez jezdnie. ilość mandatów? Kilka
    dziennie, zawsze jak nie mają co robić, to czyhają na frajerów....

    ToMasz