    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga na Statoil w Bełchatowie i ON
    Date: Mon, 4 Jan 2016 13:14:37 +0100

    W dniu 2016-01-04 o 13:04, T. pisze:

    > Zbiorniki są w ziemi, więc otoczenie ma ok. 6 st. na plusie. mimo dużych
    > mrozów aż od 2 dni. :-)
    > W rurze od dystrybutora zmieści się kilka litrów tego niby
    > "zgęstniałego" paliwa. Pani generalnie bredzi... Była jakaś usterka i tyle.
    > T.

    Albo wyjął pistolet z dystrybutora wsadził we wlew i od razu wcisnął
    spust nie czekając na wyzerowanie dystrybutora. Często jest tak że
    dystrybutory mają zabezpieczenie, które blokuje normalny przepływ gdy
    wykryje przedwczesne wciśnięcie spustu. Kilka razy już tak miałem.

    Spotkałem się też z czyjąś ułańską fantazją i odwieszonym pistoletem z
    wciśniętym i zablokowanym spustem...

    Lewis