  • 11. Data: 2010-08-07 21:02:26
    Temat: Re: Uwaga na przekierowania
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-08-2010 o 21:38:19 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > za prad mialo byc :)

    Jak jakiś Enion czy inny, wkręci się w branżę, to tak będzie.. wykrakałeś
    ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-08-07 21:09:09
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    >Pytanie, na numerze 222 wyświetli się numer 111, czy dzwoniącego?

    dzwoniacego. Najpierw jest napis pinformujacy o przekierowaniu a zaraz tak
    jakby ktos bezsrednio na ten drugi numer dzwonil

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 13. Data: 2010-08-07 21:47:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pytek pisze:

    > To jest niegrzeczne.

    > Nie, ale od wczoraj używam przekierowania.

    > Co to znaczy od zawsze?

    to znaczy ze jeśli Bronek dzwoni do Ciebie a Ty masz Numer1 w polsce a
    Numer 2 na alasce(przekierowany), to za rozmowę (i przekierowanie)płaci
    nieświadomy Bronek? Teraz "zwyczajowo" - jakim prawem?

    Roaming - rozmówca do granicy - reszta ten kto dupsko ruszył na wycieczke

    przekierowanie - do gównego numeru - reszta ten kto przzekierował.

    Tak z innej beczki, po co te kombinacje. niebawem orange wprowadzi
    2numer na jednej karcie. w lipcu skończyli testy

    Tomasz

  • 14. Data: 2010-08-08 07:03:10
    Od: "Pytek" <P...@P...pl>

    Dziękuję Wszystkim za wyjaśnienia odnośnie opłat przy przekierowaniu.

    > Tak z innej beczki, po co te kombinacje. niebawem orange wprowadzi
    > 2numer na jednej karcie. w lipcu skończyli testy
    Ale wg tego co znalazłam w Internecie nie dotyczy to 2 już posiadanych
    numerów.
    Ponadto nie znalazłam wprost informacji czy w ten sposób będzie można
    łączyć numer abonamentowy z numerem na kartę.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-08-08 07:22:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-08-07 23:47, ToMasz pisze:
    > to znaczy ze jeśli Bronek dzwoni do Ciebie a Ty masz Numer1 w polsce a
    > Numer 2 na alasce(przekierowany), to za rozmowę (i przekierowanie)płaci
    > nieświadomy Bronek? Teraz "zwyczajowo" - jakim prawem?

    Zauważ, że nie o tym mowa, a o przekierowaniu z tej samej sieci do tej
    samej sieci. Więc to nieco inna sprawa i sieć mogłaby spokojnie dać to
    za darmo. Oczywiście nie daje, bo jest z tego kasa. Ale to nie tak, że
    ktoś musi ponieść koszty, jak w Twoim przykładzie przekierowania do
    innej sieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-08-08 07:55:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > za darmo. Oczywiście nie daje, bo jest z tego kasa. Ale to nie tak, że
    > ktoś musi ponieść koszty, jak w Twoim przykładzie przekierowania do

    Ladnych kilka lat temu robil tak Plus, ale wycofal sie z tego pomyslu. Nadal
    jednak w wielu taryfach przekierowanie na krajowy numer (wlasnej czy obcej
    sieci) jest tansze od polaczenia na ten numer.
    No ale to sa raczej wyjatki niz regula.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-08-08 07:58:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    >Nadal jednak w wielu taryfach przekierowanie na krajowy numer (wlasnej czy
    >obcej sieci) jest tansze od polaczenia na ten numer.

    Mam na mysli oczywiscie taryfy Plusa

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2010-08-09 08:36:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał
    > Z choinki sie urwales? Od wczoraj na swiecie zyjesz? Od zawsze
    > oplata za przekierowanie idzie z twojego konta.

    Wydaje mi sie ze kieds w plusie za przekierowanie wewnatrz sieci
    sie nie placilo.

    No bo w sumie i za co ?

    J.

  • 19. Data: 2010-08-09 19:08:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-08-2010 o 10:36:21 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał
    >
    > Wydaje mi sie ze kieds w plusie za przekierowanie wewnatrz sieci sie nie
    > placilo.
    >
    > No bo w sumie i za co ?

    Odpowiesz sobie na to pytanie, odpowiadając na pytanie, ile kosztuje
    połączenie z Plusa do Plusa :) i dlaczego jest płatne.

  • 20. Data: 2010-08-10 22:07:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 Aug 2010 21:08:16 +0200, Piotr M wrote:

    >Odpowiesz sobie na to pytanie, odpowiadając na pytanie, ile kosztuje
    >połączenie z Plusa do Plusa :) i dlaczego jest płatne.

    Polaczenie z + do + obciaza BTS i lacza.

    A przekierowanie w stosunku do odbioru obciaza tylko procesor na
    ulamek milisekundy wiecej..

    J.