    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 2 Jan 2019 04:44:20 -0800 (PST)
    Subject: Re: Uwagi odnośnie książki Stroustrupa
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 07:13:45 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    obchodzi odbieram to jako nieistotne)

    > Ja mam podobnie z Twoimi tematami.
    > Piszesz o programach w rodzaju "tworzę swój edytor tekstu", "piszę grę
    rogue-alike", "opracowuję swój własny asembler" - szczerze powiedziawszy, nie są to
    rzeczy bez precedensu.
    > Jeżeli masz ochotę się w to bawić, Twoja sprawa, ale tego rodzaju programów
    istnieje już milion czy coś koło tego, i nie wygląda mi na to, żeby te Twoje
    rozwiązywały jakieś rzeczywiste problemy.

    szczerze mowiac jest to glupia wypowiedz,
    (pominawszy juz ze nie ma specjalnego zwiazu miedzy pisaniem edytora tekstu a
    wywolywaniu dziwnych wojen z c++ z dziwnymi argumentami, nie mowie nawet ze te
    argumenty nie sa sluszne czesc moze byc jakos tam sluszna ale nie sa one zbyt istotne
    po prostu )
    z tego ze jest duzo edytorow nie wynika ze jak ktos napisze edytor/asembler/roguelike
    to nie moze zrobic w tym edytorze nic nowatorskiego..
    dla mnie akurat te projekty byly nowatorskie (wewnetrznie i zewnetrznie)
    ale to tez gwoli istoty rzeczy nie dotyka sedna istoty najwazniejszych problemow

    istota problemu jest nieststy to co opisalem wczesniej w poscie jako 1 i 2B
    (pisze nieststy bo sa to problemy na ogol odbierane przeze mnie dosyc nieprzyjemne,
    byc moze wlasnie powinienem sobie wypracowac jakies pdescie by uczynic je
    strawniejszymi ale to nie jest lekka sprawa)