  • 1. Data: 2010-03-23 21:24:01
    Temat: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie jest
    już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych problemów.

    Pacjent to typowy VW silnik 2.0 TDi 140 konny zamontowany w Outlanderze z 2008
    roku. Auto ma przejechane około 40 tysięcy, ale jeźdzone jest bardzo
    oszczędnie - głównie na tempomacie dla oszczędzania spalania.

    Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że ojciec
    trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153 koników oraz 364
    nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do tej pory i jest to jeden z
    najmocniejszych, jakie miał okazję testować.

    Następnie podpiął do złącza serwisowego laptopa, coś pokombinował i po 25
    minutach znowu zaczął "hamować" auto. Wprawdzie nie widziałem wyników na małym
    ekranie, ale podniósł kciuk do góry, czyli wyszło całkiem nieźle. Po chwili
    przywędrował z wykresem i poprosił mnie, abym potestował auto na drodze. Szybko
    wyjechałem na ul. Wielicką i posprawdzałem auto na róznych obrotach - działało
    bardzo płynnie i szczególnie na 3 biegu wyrywało. Teraz może pochwalić się
    wynikiem: 175 koni oraz 416 nM.

    Wykres obu przebiegów tutaj. Czerwony to fabryczny przebieg, zielony to po
    czipie. Na górze nutki, na dole koniki. Cala operacja trwała krótko, dłużej mi
    zajęło przyjechanie do Krakowa ;) Polecam!

    http://www.katanka.vel.pl/polygamia/mitsu.jpg

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-03-23 21:40:55
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-23 21:24, Katanka pisze:
    > No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
    > jest już taki młody (stuknęło mu 2 lata) odbyło sie bez najmniejszych
    > problemów.

    Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybrałeś najgorsze.

    RESPEKCIK. Rozumiem, że podcierasz się 200 złotówkami.
    6008

  • 3. Data: 2010-03-23 21:44:20
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybrałeś najgorsze.
    >
    > RESPEKCIK. Rozumiem, że podcierasz się 200 złotówkami.

    Dlaczego najgorsze? Zrobili szybko, bardzo tanio, bardzo dobrze.

  • 4. Data: 2010-03-23 21:51:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybrałeś najgorsze.
    >
    > RESPEKCIK. Rozumiem, że podcierasz się 200 złotówkami.

    A co byś wybrał? Lub inaczej: co zasugerujesz mi jeśli chodzi o
    traktorka? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-03-23 22:06:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.ursus.com.pl/ :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-03-23 22:11:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    jerzu pisze:

    > http://www.ursus.com.pl/ :P

    Chyba masz Waść jakieś bogatsze doświadczenia. Czyżby takim wyciągano
    twego Mastera po wycieczce w śnieżne pole? :P

  • 7. Data: 2010-03-23 22:14:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > No i wróciłem z Krakowa z V-Techu. Czipowanie ojca Outlandera, który nie
    > jest już taki młody (...)

    A co na to ojciec Outlandera? Dobrze się czuje po czipowaniu?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-23 22:15:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > Brawo jasiu ... z tylu dobrych miejsc wybrałeś najgorsze.

    Co jest złego w V-tech? Poważnie pytam, bo słyszałem wiele dobrego od
    osób, które tam robiły auta, ale też sporo złych opinii, ale bardzo
    enigmatycznych, bez żadnych konkretów.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-03-23 22:30:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-23 21:44, Katanka pisze:

    > Dlaczego najgorsze? Zrobili szybko, bardzo tanio, bardzo dobrze.

    Taaaa ... Pan będzie zadowolony, pani będzie zadowolona, ja będę
    zadowolony ... wszyscy będą zadowoleni ...

    Odpowiedz mi tylko na pytanie, ile dokładnie to było "szybko"
    ... wówczas może więcej osób się pośmieje ...

    No i dodaj też "cenę" ...

    Dowiemy się jaki jest stosunek JAKOŚĆ-CENA.

    6008

  • 10. Data: 2010-03-23 22:33:44
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > A co na to ojciec Outlandera? Dobrze się czuje po czipowaniu?

    Dziś nim jeszcze nie jechał. Jutro ma potestowac i opisac szczegóły.