    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: VW Jetta 2015 r. - żarówka w bagażniku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 26 Nov 2018 09:54:25 GMT

    On Mon, 26 Nov 2018 10:28:13 +0100, Marek wrote:
    > nie świeci żarówka w bagażniku po jego otwarciu, a na wyświetlaczu
    > pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem nie pokazuje, że bagażnik
    > jest otwarty. Otwarcie drzwi lub maski silnika jest sygnalizowane.
    > Żarówka w bagażniku jest sprawna (sprawdziłem w domu na zasilaczu), a na
    > przewodach dochodzących do żarówki jest napięcie około 1,5 V (jakieś
    > kontrolne, czy żarówka sprawna?). Bezpieczniki sprawdziłem, są OK.
    > Pytanie: co padło?

    Czujnik otwarcia klapy :)

    Gdzieś musi być taki pipek co go klapa wciska jak się zamyka (ustrojstwo
    może też chować się gdzieś za zawiasach). Ten pipek pewno przestał
    stykać, zamókł, skorodował w środku lub w inny sposób się upośledził.
    Prosty test: wykręcić ten pipek i zewrzeć mu łapki. I powinna nastąpić
    bagażnikowa światłość. Najtrudniejsza część to zlokalizować i wykręcić
    dziada.

    Mateusz