  • Data: 2010-11-30 17:49:41
    Temat: Re: Virago 1100 93r rury do zawiasu
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-30 13:37, Michał V-R pisze:
    > Witka
    > Wie ktos, gdzie mozna zanabyc rury do przedniego zawiasu do virago 1100?
    > Potrzebuje dla kolegi
    > Znalazlem tutaj takie wlasnie:
    > http://www.select-shop.pl/rury-teleskopow-yamaha-110
    0-virago-8993r-p-923.html

    > jakby ktos sie mogl o nich wypowiedziec, czy warto

    Mialem juz watpliwa przyjemnosci montowac takie aftermarketowe rury po
    350-380 pln. Niby wymiary trzymaja, pasuja bez problemu ale jednak wole
    uzywane oryginaly, chocby nawet prostowane (tylko w Tecrolu !). Te
    aftermarkety sa strasznie miekkie, chrom maja taki se i generalnie ja
    osobiscie traktuje je jako ostatecznosc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/