  • 1. Data: 2015-01-06 03:03:55
    Temat: W imię ojca i syna ...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    https://www.youtube.com/watch?v=gdUtL4aSV94

    :-)

  • 2. Data: 2015-01-06 11:20:01
    Temat: Re: W imię ojca i syna ...
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-01-06 o 03:03, niusy.pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=gdUtL4aSV94
    >
    > :-)

    I co, modlić się tu przyszedłeś?

  • 3. Data: 2015-01-06 11:54:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > https://www.youtube.com/watch?v=gdUtL4aSV94
    >
    > :-)

    I co, modlić się tu przyszedłeś?
    ---
    Bo w tym filmie jest taki motyw, że ta dziołszka robi w imię ojca ... a ja
    już wcześniej widziałem taką potrzebę :-)

  • 4. Data: 2015-01-07 08:54:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 11:54:00 +0100, re napisał(a):
> [...]
    > Bo w tym filmie jest taki motyw, że ta dziołszka robi w imię ojca ... a ja
    > już wcześniej widziałem taką potrzebę :-)

    To wszystko rezyserowane ...

    J.

  • 5. Data: 2015-01-07 20:49:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    > Bo w tym filmie jest taki motyw, że ta dziołszka robi w imię ojca ... a ja
    > już wcześniej widziałem taką potrzebę :-)

    No dobrze, ale ... tak sobie po drogach jeżdżą ? I nie ma "w imię ojca..." ?
    :-)

  • 6. Data: 2015-01-07 20:55:28
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-06 o 03:03, niusy.pl pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=gdUtL4aSV94
    >
    > :-)

    Zaczynam rozumieć restrykcyjne wymagania egzaminatorów. :-)

  • 7. Data: 2015-01-08 10:11:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F."
> [...]

    >To wszystko rezyserowane ...
    >---
    >No dobrze, ale ... tak sobie po drogach jeżdżą ? I nie ma "w imię

    Ale o co pytasz ?
    Bo tu instruktorzy to aktorzy, kursantki/ci to aktorki/zy.
    I pewnie PJ maja ...

    J.

  • 8. Data: 2015-01-08 18:56:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    >? :-)

    Ale o co pytasz ?
    Bo tu instruktorzy to aktorzy, kursantki/ci to aktorki/zy.
    o L