  • 21. Data: 2019-11-23 20:58:22
    Temat: Re: W roku 2018 na przejsciu dla pieszych zginęło 285 osób.
    Od: "Endriu11111111" <p...@i...pl>

    > Trzeba być debilem, żeby dać się rozjechać na przejściu
    > dla pieszych.

    Co się czepiasz kolego. Władza "dała" złudne poczucie bezpieczeństwa (że
    niby pieszy na pasach "ma prawo") no to wyborcy korzystają w pełni ....

    Warszawa - Śmiertelny wypadek na ul. Sokratesa 20.10.19
    https://youtu.be/3dTl0f0awkE

    Endriu

  • 22. Data: 2019-11-25 13:27:26
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-22 o 15:46, FreyKol pisze:
    > Polskie Radio 24 podało, że w roku 2018 na przejsciach
    > dla pieszych zginęło 285 osób.
    > To niewiele. Zysk dla społeczeństwa, bo tyle debilnych
    > genów mniej. Prawdopodobnie część z nich to emeryci
    > i renciści, więc zysk dla ZUS.
    > Trzeba być debilem, żeby dać się rozjechać na przejściu
    > dla pieszych.
    > Z tej liczby trzeba by było odjąć dzieci, bo dzieci nie zawsze
    > potrafią prawidłowo ocenić sytuację i wyciągnąć prawidłowe
    > wnioski.

    Też mnie zaskoczyło, że jakoś mało. Myślałem że więcej będzie.
    Trzeba dobić w tym roku więcej "kręgli".

  • 23. Data: 2019-11-25 13:28:11
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 12:54, BaX pisze:
    > Użytkownik "FreyKol" <o...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dokładnie, dorosły zdrowy człowiek z 'instynktem samozachowawczym' nie da
    > sie świadomie przejechać na przejściu. I nie potrzebuje pierwszeństwa przed
    > przejściem, aby przejśc przez jezdnie.

    Amen.

  • 24. Data: 2019-11-25 14:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >W Niemczech w 2016r na przejściach zginęło 25 osób. Premierze do
    >dzieła chwyć za mordę suwerena ;-)

    Ale ale ...

    https://www.dvr.de/unfallstatistik/de/verkehrsteilna
    hme-getoetete/

    Ja tam widze, ze pieszych zginelo 490.

    Na przejsciach 25 ? Moze dlatego, ze przejsc nie ma ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-11-25 14:29:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z niemcami trzeba brac poprawkę ze wychowywani są do wykonywania rozkazów. Kazali im
    uważać przy przechodzeniu przez jezdnie to uważają. Kazać coś Polakowi to zrobi
    odwrotnie albo nie posłucha.

  • 26. Data: 2019-11-25 14:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Z niemcami trzeba brac poprawkę ze wychowywani są do wykonywania
    >rozkazów.

    mocno im przeszlo.

    >Kazali im uważać przy przechodzeniu przez jezdnie to uważają.
    >Kazać coś Polakowi to zrobi odwrotnie albo nie posłucha.

    Cos w tym jest, ale widziales ten film ze swiatlami na przycisk.

    Nawiasem mowiac - wypadki dzieci do lat 15
    https://www.dvr.de/unfallstatistik/de/kinder/

    Jak oni to zrobili, ze spadla liczba do 20% ? Pieciokrotna redukcja !

    Ograniczyli predkosc pod szkolami ?
    Bo ciezko rannych mieli 40% w porownaniu do 1998, lekko rannych 70%
    ... wiec te wypadki nadal sa.

    Namalowali pasy pod szkolami ? Jako jedne z nielicznych.
    Swiatla na przycisk ? Edukacja dzieci ?

    Edukacja kierowcow i FR ?

    Czy w ramach dobrobytu jedno z rodzicow nie pracuje i odprowadza ?

    A moze to lepsze samochody i poduszki - bo nie wiadomo ile z tego to
    piesi, a ile pasazerowie.

    Podobnie w grupie 18-24 lata
    https://www.dvr.de/unfallstatistik/de/junge-erwachse
    ne/

    Wypadkow po pijaku tez im mocno spadlo
    https://www.dvr.de/unfallstatistik/de/alkohol/

    J.

  • 27. Data: 2019-11-25 15:34:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli w Polsce akcja " mniej zabitych na przejsciach " nie idzie w kierunku
    uświadamiania pieszych jak mają przechodzić przez jezdnie a zamiast niej dezinformuje
    się ich ze maja jakies dodatkowe prawo jak jeszcze są na chodniku. To znaczy że
    rządowi wcale nie zależy na nieboszczykach zebranych z przejść.

  • 28. Data: 2019-11-25 18:06:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    się ich ze maja jakies dodatkowe prawo jak jeszcze są na chodniku. To znaczy że
    rządowi wcale nie zależy na nieboszczykach zebranych z przejść.

    Myślisz, że wśród rządzących mniej durni niż na grupie?
    Może tylko cwańsi.

  • 29. Data: 2019-11-25 18:24:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kazać coś Polakowi to zrobi odwrotnie albo nie posłucha.

    Jesteś tego przykładem. Tylko dziwne, bo ty przecież nie jesteś Polakiem.

  • 30. Data: 2019-11-25 18:51:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że cwansi to oczywiste. Oni rzadza a nie grupowicze. Jak historia cywilizacji
    pokazuje do rzadzenia nigdy nie rwali sie ludzie uczciwi, prawi, wrazliwi na krzywde
    innych. Zawsze to były największe skurwysyny w okolicy.