  • 31. Data: 2019-11-25 19:10:19
    Temat: Re: W roku 2018 na przejsciu dla pieszych zginęło 285 osób.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To że cwansi to oczywiste. Oni rzadza a nie grupowicze. Jak historia cywilizacji
    pokazuje do rzadzenia nigdy nie rwali sie ludzie uczciwi, prawi, wrazliwi na krzywde
    innych. Zawsze to były największe skurwysyny w okolicy.

    To by wyjaśniało twoje parcie do rządzenia na grupach dyskusyjnych i
    narzucanie wszystkim swojej woli, a także wyzywanie od debili i chujów
    wszystkich, którzy nie chcą się tobie podporządkować.

  • 32. Data: 2019-11-25 19:42:55
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 25 Nov 2019 19:10:19 +0100, Uzytkownik wrote:

    > To by wyjaśniało twoje parcie do rządzenia na grupach dyskusyjnych i
    > narzucanie wszystkim swojej woli, a także wyzywanie od debili i chujów
    > wszystkich, którzy nie chcą się tobie podporządkować.

    nie wiedziales ze zenek jest bogiem?

  • 33. Data: 2019-11-25 20:39:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-25 o 19:42, andal pisze:

    > nie wiedziales ze zenek jest bogiem?

    E tam bogiem ... i nie wierzyłby sam w siebie?

    Przecież co chwilę okazuje swoje wątpliwości pisząc, że boga nie ma, bo
    jakby istniał jakikolwiek bóg to by mnie zajebał.

    Zenek to stary, emerytowany, ubecki podpierdalacz, któremu się wydaje,
    że jak donosił to nadal ma władzę :)

  • 34. Data: 2019-11-25 23:29:33
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 25 Nov 2019 20:39:21 +0100, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > jakby istniał jakikolwiek bóg to by mnie zajebał.
    >
    > Zenek to stary, emerytowany, ubecki podpierdalacz, któremu się wydaje,

    wlasnie to mialem na mysli, ubecy uwazali sie za bogow

    zenkowi tak zostalo

  • 35. Data: 2019-11-26 20:03:29
    Od: p...@g...com

    --Namalowali pasy pod szkolami ? Jako jedne z nielicznych.Swiatla na przycisk ?
    Edukacja dzieci ? Edukacja kierowcow i FR ?

    Robi się strefę 30 i napierdala mandatami aż do pustych łbów dotrze ;-) dla
    recydywistów sąd nie ma litości a że MPU sporo kosztuje i nie łatwo go zdać lekcja
    jest skuteczna. Przypomnij się po weekendzie to postaram się nagrać jak to live
    wygląda

  • 36. Data: 2019-11-27 14:23:30
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
[...]