    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: WD Blue 3TB 5400RPM - opinie?
    Date: Mon, 12 Jun 2017 23:20:42 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 Jun 2017 15:35:38 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ohm5bb$243$1@node1.news.atman.pl>
    od knrdz <x...@t...cy> :

    >Bo Blue zajmą miejsce obu poprzednich mainstreamowych linii WD, czyli
    >Blue i Green, rezygnację z tych ostatnich WD zapowiedział już z półtora
    >roku temu. Zatem teraz jako "Blue" będą sprzedawane i dyski 7200, i
    >5400/5900 i SSHD.
    >Czy ponad 400 zł za 3TB to rzeczywiście taka niezła cena, gdy ciągle
    >można kupić tej samej pojemności dyski Toshiby 7200 w cenie ok. 350?
    >Wydajnościowo Toshiba wypada oczywiście lepiej:
    >http://hdd.userbenchmark.com/Compare/WD-Blue-3TB-20
    15-vs-Toshiba-P300-3TB/3522vs3591
    >Chyba, że bardziej niż na wydajności zależy Ci na ciszy, bo te Toshiby
    >do cichych zdecydowanie nie należą.

    Starsze Toshiby DT01ACA300 są szbkie i bardzo ciche.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546