  • 1. Data: 2016-03-05 20:15:27
    Temat: WS304s papierowy schemat
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <t...@t...pl>

    Od skanów już mi się w oczach po...
    Ktoś może zweryfikowałby wartości kondensatorów C110, C210
    tak mi wychodzi że 22uF, ale są takie skany że 82 stoi wyraźnie.

    Włodek

  • 2. Data: 2016-03-05 21:18:27
    Temat: Re: WS304s papierowy schemat
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Od skanów już mi się w oczach po...
    > Ktoś może zweryfikowałby wartości kondensatorów C110, C210
    > tak mi wychodzi że 22uF, ale są takie skany że 82 stoi wyraźnie.

    Błąd "niewyraźne" w druku, IMO jest 22. Zresztą, nie pamiętam, abym
    kiedybądź widział (nie mówię, ze nie ma, ale, że nie widziałem) kondzioła o
    takiej pojemności, jak 82. Zreszta, w tym miejscu 22, czy 82 nie wydaje mi
    się tak istotne, aktywnego zwrotnego nie widzę, zasilanie stopnia
    odsprzężone. Zreszta zobacz, ta "ósemka" taka jakaś płaska, nie tak, jak
    inne, mocno brzuchate obok, a inne dwójki często mocno tę niby-ósemkę
    przypominają. Taki C113, sam zobacz...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 3. Data: 2016-03-05 21:24:55
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <t...@t...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakaś płaska, nie tak, jak inne, mocno brzuchate obok, a inne dwójki
    > często mocno tę niby-ósemkę przypominają. Taki C113, sam zobacz...

    Dzieki!

    Włodek

  • 4. Data: 2016-03-05 21:53:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2016 21:18:27 +0100, ACMM-033 napisał(a):

    > nie pamiętam, abym
    > kiedybądź widział (nie mówię, ze nie ma, ale, że nie widziałem) kondzioła o
    > takiej pojemności, jak 82.

    Dokładnie. Pamiętam nawet kondensatory których pojemności były określane
    w cm, ale wartość 82 bez względu na normalizacyjny ciąg czy firmę jakoś
    nie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2016-03-05 22:06:53
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-05 o 21:24, W?odzimierz Wojtiuk pisze:

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jakby to powiedzieć... co masz na myśli?

    > Dzieki!

    Ja jeszcze zwróciłbym uwagę na drugą stronę mostka czyli na C117, i dla
    porównania np warto popatrzeć na schemat przykładowo PW9010.

    Pozdrawiam

    DD

  • 6. Data: 2016-03-05 23:12:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Jakby to powiedzieć... co masz na myśli?

    Skoro jesteśmy przy (niewiadomej) pojemności, to no, tego... mikrofarady!
    Nie chciałem komplikować, dziś już lepiej, ale nadal mi palce nieco figlują.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 7. Data: 2016-03-05 23:25:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Pamiętam nawet kondensatory których pojemności były określane
    > w cm, ale wartość 82 bez względu na normalizacyjny ciąg czy firmę jakoś
    > nie :)

    Ano, czyli chyba się nawet nie myliłem, szereg pamiętam jakoś tak, że były
    10, 16, 22, chyba 33, 47, 51... raczej nie, 62 też raczej nie, 68 to tak,
    choć raczej niezbyt często... Kojarzę z ruskich "czekoladek" 6800, więc
    pozycja w szeregu raczej jest... Świetnie blokują w.cz. na prostowniku.
    Wziąłem do ręki połamaną płytę po telewizorze i tam jest 10, 22, 47, jest
    jeszcze jakiś-takiś pomarańczowy, co na płytce jest oznaczony jako kondzioł,
    wygląda jak mały tantal, a na obudowie ma "3.3k-25".
    Tam, gdzie nie miałem pewności, że nie trafiłem kiedyś na jakąś rzadką
    wartość w szeregu, zaznaczyłem swoją niepewność.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 8. Data: 2016-03-06 01:12:48
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-05 o 23:12, ACMM-033 pisze:

> [...]
    >
    > Skoro jesteśmy przy (niewiadomej) pojemności, to no, tego... mikrofarady!
    > Nie chciałem komplikować, dziś już lepiej, ale nadal mi palce nieco

    Nie, nie o to pytam. Czego aktywnego nie widzisz?

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2016-03-06 10:47:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <t...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w
    wiadomości news:nbfsm0$dhu$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, nie o to pytam. Czego aktywnego nie widzisz?

    Aktywnego korektora barwy jak mniemam.

    Włodek

  • 10. Data: 2016-03-06 11:14:47
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Nie, nie o to pytam. Czego aktywnego nie widzisz?

    A... chodziło mi o sprzęzenie zwrotne, gdzie mogło by to mieć ewentualnie
    jakieś znaczenie. Ja myślę, ze jak tam zamiast tych 22 mikro wsadzisz np.
    10, to nic się wielkiego nie stanie. Zobacz, co masz przed stopniem...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.