  • 1. Data: 2012-12-19 18:20:37
    Temat: Ważnosc startera Tak Tak
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Mam nowy nierozpakowany starter Era Tak Tak z przed chyba dwoch lat wazny do
    konca roku 31.12.2012r. a ze numer jest piekny zloty to szkoda mi go
    aktywowac bo czeka na kupca Czy jest opcja ze przelezy jeszcze jakis czas
    bez aktywacji czy z chwila przekroczenia magicznej daty stanie sie
    bezuzyteczny?

  • 2. Data: 2012-12-19 19:17:52
    Temat: Re: Wa?nosc startera Tak Tak
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia 19.12.2012 kowtow <k...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > aktywowac bo czeka na kupca Czy jest opcja ze przelezy jeszcze jakis czas
    > bez aktywacji czy z chwila przekroczenia magicznej daty stanie sie

    A jaki to numer, jeśli można wiedzieć?
    Może ktoś tutaj kupi.
    A jak nie, to idź do salonu temobile i ich błagaj o przetransferowanie
    n nową kartę.

  • 3. Data: 2012-12-19 21:03:37
    Temat: Re: Ważnosc startera Tak Tak
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aktywowac bo czeka na kupca Czy jest opcja ze przelezy jeszcze jakis czas
    > bez aktywacji czy z chwila przekroczenia magicznej daty stanie sie

    a co za problem go aktywować?

    erator/

  • 4. Data: 2012-12-19 21:06:14
    Temat: Re: WaÂżnosc startera Tak Tak
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > A jaki to numer, jesli mozna wiedziec?
    > Moze ktos tutaj kupi.
    > A jak nie, to idz do salonu temobile i ich blagaj o przetransferowanie
    > n nowa karte.
    Faktycznie moze podejde do temobila i poprosze o wymiane na mikrosim i
    waznosc sie przedluzy
    a dla chetnych numer to
    XXX 369 YYY
    gdzie X to trzy takie same jak 111 i Y trzy takie same jak 222

  • 5. Data: 2012-12-19 21:07:14
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > a co za problem go aktywować?

    Ale wtedy juz nie bedzie nowy nierozpakowany

  • 6. Data: 2012-12-19 21:32:59
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-12-19 21:06, kowtow pisze:
    > XXX 369 YYY
    > gdzie X to trzy takie same jak 111 i Y trzy takie same jak 222

    No to faktycznie złoty :-).
    S.

  • 7. Data: 2012-12-21 17:20:47
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Ale wtedy juz nie bedzie nowy nierozpakowany

    a jak nie rozpakujesz to sam zginie
    sam zdecyduj co lepsz ;p

    erator/

  • 8. Data: 2012-12-24 16:43:31
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > a dla chetnych numer to
    > XXX 369 YYY
    > gdzie X to trzy takie same jak 111 i Y trzy takie same jak 222

    No to już wiemy, że to 666 396 XXX :)

    --
    Jingiel