  • Data: 2011-04-01 08:27:47
    Temat: Re: "Wal po osobówce"
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-31 19:19, Kamil pisze:
    > Jakoś trudno postawić mi się w sytuacji skurwysyna, którego bardziej
    > martwią kartofle od zycia kilku ludzi tylko dlatego, że kierowca się
    > zagapił.

    Skurwysynem to jest ten, co naraża życie (w sensie życia/śmierci)
    oraz życie (w sensie praca, rodzina, przyszłość) innych ludzi (kierowcy
    tira oraz potencjalnych poszkodowanych) w wypadku do którego może dojść,
    tylko dlatego, że jemu się spieszy. Tym bardziej, że "on" ma to zwykle
    w dupie i tak jak napisał przedpiśca pokaże środkowy palec i jak ostatni
    tchórz spierdoli (słowo użyte celowo) widząc w lusterku wstecznym jak
    tir wpada do rowu, albo rozwala naczepą 3 przepisowo jadące auta
    z przeciwka.

    Zdaj sobie sprawę z tego, że my tu nie mówimy o sytuacji, że ktoś Ci
    wyjeżdża z podporządkowanej, a Ty jak psychol dajesz gazu, albo
    specjalnie nie hamujesz, żeby go zdjąć. Tylko chodzi o sytuację,
    kiedy gwałtowne hamowanie może sprowadzić zagrożenie dla życia
    większej liczby osób niż te w samochodzie sprawcy niebezpiecznej
    sytuacji. I oczywiście jeżeli się okaże, że tirman również nie
    zachował się dobrze, tj. np. 80/50, to wtedy jak najbardziej
    pociągnąć go do odpowiedzialności za spowodowanie wypadku.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)