  • 1. Data: 2010-02-13 14:53:12
    Temat: Re: Wałek na liczniku, tym razem 70% w dół
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:15bc04fa-ca7f-4a80-8f7f-1ccc9e4645ec@z26g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > nie porownuj kradziezy auta do czegos takiego,

    nie pisalem o kradziezy auta

    >jesli bylbym naocznym
    > swiadkiem to bym dzwonił po policje.

    ale jestes chyba jednym z nielicznych ktorzy to zauwazyli!! być może nawet
    jedynym świadkiem!

    > Tutaj mamy do czynienia z nagminnym procederem, z tym że ten komis
    > wykazał sie już szczytem głupoty.
    > Podałem ci przykład że sąd i prokuratura mają to gdzieś wiec dlaczego
    > ja mam sie tym zajmować ?

    jak kradną ci lusterko też nie zgłaszasz? ja robię to choćby po to by zepsuć
    im statystyki

    > Zresztą jestes takim samym swiadkiem tego przestepstwa jak ja więc
    > śmiało zgłaszaj.

    Nie, nie jestem. to TY byłeś u pierwszego właściciela, TY znasz jego choć
    szczątkowe dane, wiesz gdzie to było i widziałeś stan tego licznika, NIE JA!

    > Opisz potem na grupie co uzyskałeś.

    ojcu za zniszczone lusterko wandal ma dać 1kpln - fakt, ma na to 3 lata ale
    jednak zgłoszenie coś dało, choć niby co miało dać bieganie za nim - tylko w
    łeb mogłęm dostać przy pogoni...
    jak widzę że coś się dzieje zgłaszam na policję choć wiem że w 99%
    przypadków gówno to da ale przynajmniej statystyki mają gorsze. Wiem też, że
    jak złodziej nie zadźga kogoś i przypadkiem mojego łupu nie będzie miał
    wtedy przy sobie to go nie znajdą...
    Jak dla mnie jesteś dokładnie jak ten sąsiad co patrzył 6 minut jak auto
    sąsiada/sąsiadki odjeżdza...

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 2. Data: 2010-02-13 16:40:57
    Od: Kartofel <c...@g...com>

    > ale jestes chyba jednym z nielicznych ktorzy to zauwazyli!! być może nawet
    > jedynym świadkiem!

    ale kręcisz. Jesteś takim samym swiadkiem jak ja i masz to tak samo w
    d...
    Pójdziesz na policje, złożysz zawiadomienie, wezwą świadka czyli
    pierwszego wlasciciela i sprawa potoczy sie dalej tak samo.
    Ale oczywiscie tego nie zrobisz, za to możesz sie mądrzyć na grupie
    jacy to ludzie są źli i obojętni.

  • 3. Data: 2010-02-15 10:58:22
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nie, nie jestem. to TY byłeś u pierwszego właściciela, TY znasz jego choć
    > szczątkowe dane, wiesz gdzie to było i widziałeś stan tego licznika, NIE JA!

    ale kręcisz. Zgłoś na policje, podaj linki. Wezwą starego własciciela
    jako swiadka i będziesz takim samym świadkiem jak ja.
    Ale nie zrobisz tego bo masz to w d... i tyle. Ale mądrzyć się na
    grupie możesz.

    Jedynym efektem jest na razie podwyższenie ceny przez komis:
    http://otomoto.pl/renault-megane-rxe-klima-fuul-i-wl
    asc-krajowy-C11464225.html