  • 51. Data: 2013-06-20 19:54:00
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna skiej w Kielcach
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@g...away.com>

    > Oczywiście że tak. Jakby ten motocyklista się zabił to by jeszcze poszedł
    > siedzieć. Łapanie przestępców to jest robota dla zawodowców - policjantów,
    > a nie dla ambitnych amatorów.

    Policja nie nadaje się

  • 52. Data: 2013-06-20 21:52:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I dlatego od ponad dwudziestu lat policja robi co może aby
    > broni u obywateli nie było. Bo to gwarantuje im bezkarność
    > pomimo olewania przepisów i procedur.

    Broń gwarantuje policji bezkarność ?

  • 53. Data: 2013-06-20 22:13:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    Obawiam sie, ze troche przesadzasz... za wypadek jadac jako pojazd
    uprzywilejowany rowniez odpowiadaja (daje im to tylko prawo do nie
    przestrzegania kilku zakazow, a nie do powodowania kolizji ;) )
    Praktyka jest taka, ze jesli nie ma ofiar i afery w mediach, to sie
    sprawa "jakos rozplynie", podobnie jak np. nieoznakowane wideoradary
    nagrywajace przekraczajacych predkosc lamia bezbrawnie te same
    przepisy co nagrywany ;) jak juz ktos zrobi afere, to kierofca z vidoo
    zostaje np. pouczony ;)
    --
    Po kolei: mierzą prędkość, załączają koguty, podejmują pościg. To w którym
    momencie łamią ?

  • 54. Data: 2013-06-20 22:14:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-20 21:52, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Broń gwarantuje policji bezkarność ?

    Brak tej broni u obywateli.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2013-06-20 22:16:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-20 22:14, RadoslawF wrote:

    > Brak tej broni u obywateli.

    Taa, bo nie zdarza się żeby policjanci ginęli na służbie...

    Shrek.

  • 56. Data: 2013-06-20 22:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 22:16:41 +0200, Shrek napisał(a):
    > Taa, bo nie zdarza się żeby policjanci ginęli na służbie...

    Od noza, pobicia, siekiery, palki ? Chyba rzadko.

    J.

  • 57. Data: 2013-06-20 23:12:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Brak tej broni u obywateli.

    MZ nonsens. Policja ma szereg uprawnień, które wykorzystuje do nadużyć.
    Posiadanie broni nie ma większego znaczenia.

  • 58. Data: 2013-06-20 23:55:22
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-20 13:45, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak jest ustawiony tato?

    Poszukaj.

  • 59. Data: 2013-06-20 23:56:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-20 23:12, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > MZ nonsens. Policja ma szereg uprawnień, które wykorzystuje do nadużyć.
    > Posiadanie broni nie ma większego znaczenia.

    Ma znaczenie. Bo jak podejdzie do człowieka dres i powie "wypierdalaj
    z tego samochodu" a gość zamiast uciekać i dzwonić na policję
    wyjmie broń i odstrzeli bandycie nogę to następnym razem inny głupi
    policjant zachowa się regulaminowo.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2013-06-21 00:21:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 18:41:02 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Oczywiście że tak. Jakby ten motocyklista się zabił to by jeszcze
    > poszedł siedzieć. Łapanie przestępców to jest robota dla zawodowców -
    > policjantów, a nie dla ambitnych amatorów.

    Znaczy sie jak policjanci zajada motorkowi droge, to jest wszystko w
    porzadku, a jak zwykly obywatel to nie ?
    No ale moze macie racje, moze to nie pijany motocyklista, tylko
    policjant w cywilu prowadzil kolegow ...

    J.