    Date: Thu, 14 Jul 2011 18:13:56 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warszawa - Karwia - ktoredy jechac?

    Michal Jankowski wrote:

    > 218 na tych serpentynach przez las to w zeszlym roku byl juz wybitny
    > tor przeszkod... Poprawili?

    W zeszłym roku pod koniec sierpnia coś tam się działo (w kwestii poprawiania)
    Ale czy poprawili nie wiem. Tak czy siak lepiej jechać po tym torze przeszkód
    niż stać w korku.

    Jak ktoś się boi tej dziurawej serpentyny to może jechać przez Redę (i liczyć na
    to, ze korka w Rumii i w Redzie nie będzie[*]) prosto na Wejherowo i w
    Wejherowie zjechać na 218 w stronę Krokowej -- tu niczego strasznego nie było --
    czasem się jakiś kapelusz trafił co się wlókł 70/90.

    [*] w piątek wczesnym wieczorem będzie (bo ludzie z 3Miasta na weekend jadą / z
    3Miasta z pracy wracają), po jakimkolwiek deszczowym bądź zimnym dniu takoż
    (wczasowicze wracają z wycieczki do 3Miasta)

    pzdr
    \SK