    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Thu, 8 Jun 2017 20:03:53 +0200

    W dniu 08.06.2017 o 18:43, Pszemol pisze:

    > Weź Ty mi proszę nie mów co się da zrobić a czego się nie da, ok? :-))))

    to napisz mi co się da z tego wywnioskować i w jaki sposób chcesz to
    zrobić. Skoro ma ci ktoś odpowiadać tutaj a nie na priv to ja też chcę
    do jakiegoś wniosku dzięki tym odpowiedziom dojść (a na razie nie wiem
    do jakiego mógłbym)

    > I tylko o to pytam. Wreszcie :-) Kilka procent?
    >
    > Wartość wszystkich aut w Twojej rodzinie w porównaniu do aktualnych
    > zarobków brutto całego gospodarstwa domowego to zaledwie kilka (2-3)
    > procent?

    tak, tyle jest dla mnie warte. Oznacza to tyle, że gdybym je stracił, a
    później kolejne i kolejne, to wreszcie zamiennikiem auta które mam w tej
    chwili będzie właśnie auto za taką kwotę (w większości przypadków nie
    wykupuję AC, więc ewentualna kradzież równoznaczna jest z utratą całej
    wartości auta)

    Łukasz