    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Thu, 8 Jun 2017 19:21:48 -0000 (UTC)

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > ^^^^^^^^^^^
    >
    > Napisałeś...

    Gdzie? To co podkreśliłeś dotyczyło przeszłości, pisałem o chwili gdy
    redagowałem pierwszego posta w tym wątku.

    Nic nie pisałem tam o teraźniejszości.

    Nie miej proszę pretensji do mnie o wytwory Twojej bujnej wyobraźni :-)

    > Heheh [1]

    Zapomniałeś wstawić [1] do headerów....

    > Masz? Przecież napisałem "stał".
    > Ty masz problem z rozróżnieniem czasu przeszłego od teraźniejszego,

    Nie, to Ty przypisujesz znaczenie którego słowo nie ma.

    Napisałeś że stał u Ciebie w garażu, fakt, ale teraz może stać przed
    garażem. Nic nie pisałeś że sprzedałeś i już nie masz.

    > o pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

    Ja się nie pomyliłem. U nas na wsi się "bańką" milion nazywa.