  • 1. Data: 2009-06-11 10:45:36
    Temat: Warunki jazdy w regionie są bardzo dobre. Dwóch motocyklistów poniosło śmierć
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    a to dopiero początek weekendu....

    http://wiadomosci.onet.pl/1988171,11,1,1,item.html

  • 2. Data: 2009-06-11 11:49:51
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Wypierdalaj

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2009-06-11 12:02:11
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Wypierdalaj

    Ciekawe że płaczemy nad motocyklistami, a w przypatkach ewidentenj winy
    moto, budzi to agresje

  • 4. Data: 2009-06-11 12:04:57
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    adam pisze:

    > Ciekawe że płaczemy nad motocyklistami, a w przypatkach ewidentenj winy
    > moto, budzi to agresje
    Gdzie widzisz ewidentną winę?Wyczytałeś z notatki?Szukasz agresji to
    przyłącz się do dyskusji na onecie,zapewne jest bardzo ciekawa

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-06-11 12:17:20
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Gdzie widzisz ewidentną winę?Wyczytałeś z notatki?Szukasz agresji to

    "motocyklista przy prędkości ok 120km/h wypadł z zakrętu i uderzył w
    drzewo.."

    Pytania?

    Adam

  • 6. Data: 2009-06-11 12:21:58
    Temat: Re: Warunki jazdy w regionie s? bardzo dobre. Dwóch motocyklistów poniosło ?mierć
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 11 Jun 2009 14:17:20 +0200
    adam wrote:

    > "motocyklista przy prędko?ci ok 120km/h wypadł z zakrętu i uderzył w
    > drzewo.."
    >
    > Pytania?

    Nie masz nic lepszego do roboty niż kłocić się na preclach w Boże Ciało?
    Taka piękna pogoda.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 7. Data: 2009-06-11 12:22:45
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Gdzie widzisz ewidentną winę?Wyczytałeś z notatki?Szukasz agresji to

    Pewnie drzewo było winne.....

    Rzeczywiście kretynom na 2 kółkach dziś coś odp....dala (nie mylić z
    normalnymi ludźmi jeżdżącymi dla relaksu a nie dla adrenaliny).
    Od rana już widziałem inteligentnych inaczej, ciągnących pod 200km/h przez
    miasto.
    No i oczywiście co jakiś czas któryś musi się pochwalić że umie na jednym
    kółku - żenada.
    Ale jak taki osioł wjedzie w kogoś kto wyjeżdżając za zakrętem z
    podporządkowanej nie miał szans go zauważyć, to oczywiście paru grupowych
    bezmózgów zacznie krzyczeć, że "puszkarz" winny bo "wymusił".

  • 8. Data: 2009-06-11 12:33:36
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Mustafa pisze:

    > Pewnie drzewo było winne.....
    chodziło przede wszystkim o pierwszy wypadek,tutaj też nic nie
    wiadomo,pojezdzisz,zobaczysz

> [...]
    > podporządkowanej nie miał szans go zauważyć, to oczywiście paru grupowych
    > bezmózgów zacznie krzyczeć, że "puszkarz" winny bo "wymusił".

    Poczekamy,zobaczymy,jak będziesz piszczał że jakiś łoś widząc Cię i tak
    wyjechał.
    EOT

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-06-11 12:38:11
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Poczekamy,zobaczymy,jak będziesz piszczał że jakiś łoś widząc Cię i tak

    Myśąle że chodzi o szacunek i zdrowy roz.
    Jeżdzę już ponad 18 lat i nie piszcze

  • 10. Data: 2009-06-11 12:41:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 11 Jun 2009 14:38:11 +0200
    adam wrote:

    > My??le że chodzi o szacunek i zdrowy roz.

    Kulture na drodze jeszcze tam doklej.

    > Jeżdzę już ponad 18 lat i nie piszcze

    Czym Dziadku Adamie? ;-)

    --