  • 1. Data: 2010-04-15 00:54:45
    Temat: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

    Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

  • 2. Data: 2010-04-15 01:04:18
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Mini Cooper S w automacie, warszawa - rawa mazowiecka
    Gaz traktowany ostro, predkosci 100-180km/h

    17,6L

    W miescie pali ok 13L

    Nie wiem jak BMW moglo wypuscic takie cos....

  • 3. Data: 2010-04-15 01:06:34
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 15 kwi 2010 o 01:04 GMT, krzyss napisał(a):

    > Mini Cooper S w automacie, warszawa - rawa mazowiecka
    > Gaz traktowany ostro, predkosci 100-180km/h
    >
    > 17,6L
    >
    > W miescie pali ok 13L
    >
    > Nie wiem jak BMW moglo wypuscic takie cos....

    Mi ostatnio 23.6l/100, jazda mieszana, glownie poza godzinami szczytu

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-04-15 01:08:56
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 15 Kwi, 00:54, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    500km, 6.2 (6.3 w 2 stronę) litra ON,

    Silnik 2.5TD, masa auta 1,8t

    Same dane nt spalania niewiele mówią bez podania pojemności i rodzaju
    paliwa ;)

    pozdr
    Przemek

  • 5. Data: 2010-04-15 01:08:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-15 01:06, Brzezi pisze:

    > Mi ostatnio 23.6l/100, jazda mieszana, glownie poza godzinami szczytu

    Ale BMW MINI Ci tyle spaliło?

    Do Krzyssia: Mini jeszcze nie było wypuszczane przez BMW.

  • 6. Data: 2010-04-15 01:11:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-15 01:08, Przemek pisze:

    > 500km, 6.2 (6.3 w 2 stronę) litra ON,
    >
    > Silnik 2.5TD, masa auta 1,8t
    >
    > Same dane nt spalania niewiele mówią bez podania pojemności i rodzaju
    > paliwa ;)

    Fakt, się pospieszyłem...

    Olej napędowy. Masa auta 1.8t.

  • 7. Data: 2010-04-15 01:12:32
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 15 Kwi, 01:08, Przemek <p...@g...com> wrote:

    > 500km, 6.2 (6.3 w 2 stronę) litra ON,
    >
    > Silnik 2.5TD, masa auta 1,8t
    >
    > Same dane nt spalania niewiele mówią bez podania pojemności i rodzaju
> [...]

    Ach, rekord to ponad 13L/100km w maluchu(bez dłubania) :D

    pzdr
    Przemek

  • 8. Data: 2010-04-15 01:12:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    22l/100 km

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-15 01:12:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-15 01:12, to pisze:

    > 22l/100 km

    Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne
    liczby maksymalnego spalania :D

  • 10. Data: 2010-04-15 01:16:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Ale ja się spytałem i minimalne spalanie, a Wy mi wypisujecie kosmiczne
    > liczby maksymalnego spalania :D

    Minimalne to 7l w nocy (prędkość ok. 70 km/h). ;-)

    --
    cokolwiek