  • 21. Data: 2012-02-13 22:33:04
    Temat: Re: [Waw] Małe pulsujące jajeczka
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Feb 2012 17:56:05 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Chyba malo jezdzisz :) Takich sytuacji w Wawie mam codziennie kilka.

    Ile trzeba jeździć dziennie żeby mieć kilka takich sytuacji? Bo mnie
    się zdarza i pona 100 km, a taki pajac przytrafia się raz na miesiąc.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-02-13 22:34:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Feb 2012 21:00:36 +0100, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> wrote:

    >Kolina, co jeszcze wyniosłeś z domu?

    Telewizor, odkurzacz i pare innych rzeczy. Jak wyniesie komputer to
    będzie spokój :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2012-02-13 22:38:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-13 22:34, jerzu pisze:

    > Telewizor, odkurzacz i pare innych rzeczy. Jak wyniesie komputer to
    > będzie spokój :)

    Jak wyniesie komputer to pewnie zmieni IP i trudniej go będzie rozpoznać. :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-02-13 22:43:48
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "CM" napisał w wiadomości grup

    >lol. Czy ty wogóle byłes za granico? Albo w HonguKongu?

    85-222-48-38.home.aster.pl

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2012-02-13 23:29:02
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ile trzeba jeździć dziennie żeby mieć kilka takich sytuacji? Bo mnie
    > się zdarza i pona 100 km, a taki pajac przytrafia się raz na miesiąc.

    Najwyrazniej jezdzenie toczeniu sie nie rowne. Moze rzadko zmieniasz pas :)

    sz.

  • 26. Data: 2012-02-13 23:47:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/13/2012 11:29 PM, szufla wrote:

    > Najwyrazniej jezdzenie toczeniu sie nie rowne. Moze rzadko zmieniasz pas :)

    Ale mówisz o klaksonie i światłach czy zajeżdzaniu po tym drogi i
    waleniu w ryj?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-02-14 00:07:42
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "CM" napisał w wiadomości grup

    > 85-222-48-38.home.aster.pl
    >
    > --

    Toż to kolina,- on juz przeciez był pilotem B747, kontrolerem lotu, miał
    własnego Gulfstreama, itd, wiec pewno ani chybi też co weekend bywa i w
    HK:-))
    Skądinąd trzeba miec niezłego zajoba (i dużo czasu, ale pewno jest na
    rencie, jako niepełnosprawny umysłowo) żeby w takiej ilości i na tylu
    grupach tak idiotycznie trollować! - na czym polega satysfakcja takich
    idiotów to pojęcia nie mam!!

  • 28. Data: 2012-02-14 00:09:08
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:120213.210036.pms.2606@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Kolina, co jeszcze wyniosłeś z domu?

    Telewizor na wino;-)

  • 29. Data: 2012-02-14 01:08:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak wyniesie komputer to pewnie zmieni IP i trudniej go będzie
    > rozpoznać. :)

    Eee, tam, ja na IP nie patrze, a Koline z daleka rozpoznam. Chocby nicka
    zmienial przy kazdym swoim poscie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 30. Data: 2012-02-14 07:14:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    AZ wrote:

> [...]
    > ten po chwili wyprzedził, zajechał drogę, wysiadł i zaczął pewnym
    > krokiem iść w moją stronę po chwili zatrzymując się i coś bulgocząc z
    > fajkiem w mordzie po czym wrócił się wsiadł do samochodu i czekał nie
    > wiadomo na co, a że nie chcialo mi się szarpać i bawić w kotka i myszkę
    > zawróciłem i pojechałem inną drogą.
    >
    > Prawdopodobnie buraka z WH rozjuszyła moja rejestracja zaczynająca się na
    > R.
    >
    > No i jak tu nie wymagać psychotestów kandydatów na kierowcę?
    > Prewencyjnie chyba zanabedę sobie jakiś gaz pieprzowy...

    Tak to bywa, gdy prowincja zjeżdża do Warszawy. Tacy ludzie maja inne
    wyczucie prędkośći i odległości. Niedawno gościłem kolegę właśnie z
    prowincji i on powiedzał, że przy takim ruchu jak w Warszawie, to on nigdy
    by się do tego ruchu nie włączył.

    Z opisu wynika jasno, że facet miał złe zamiary, ale właśnie dlatego, że
    zobaczył tablice "gościnne" odpuścił Ci. Gorzej mogłoby się skończyć, gdybyś
    miał tablice warszawskie, wtedy no mercy. Podziekuj tamtemu za pobłażliwość
    i naukę jazdy :)

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma