  • 31. Data: 2012-02-14 08:01:28
    Temat: Re: [Waw] Małe pulsujące jajeczka
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-13 22:33, jerzu pisze:

    > Ile trzeba jeździć dziennie żeby mieć kilka takich sytuacji?

    W zasadzie to wcale - dostatek ich tutaj, na grupie :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 32. Data: 2012-02-14 08:25:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    z jednej strony on burak a ty nie lepszy. samochód jadący 50km/h w ciągu
    sekundy przejeżdża 14 metrów. 200m to 14 sekund. Na pewno w ciągu 14
    sekund nie zjedziesz z krawężnika i nie przyspieszysz odpowiednio.
    Jesteś drugim typem buraka zajeżdżającym drogę i fakującym zza szyby.

  • 33. Data: 2012-02-14 08:26:05
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-02-13 20:56, szufla pisze:

    > a co ?
    >
    > sz.

    A nic, taki napis dla inteligentnych.

  • 34. Data: 2012-02-14 09:13:59
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    O - piękna ilustracja tego, co napisałem wcześniej :)

    > Burak mnie dogonił gdy już jechałem te 60 km/h i nie była to sytuacja
    > gdy wyjechałem mu przed maskę i nagle musiał hamować.

    I to, że ktoś za tobą zahamował i zamigał światłami powoduje u ciebie
    konieczność rzucania fuckami i biadolenie i wyzwiska na PMS? Jazda
    samochodem to cię aby nie stresuje nazbyt?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2012-02-14 09:30:14
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Ukaniu nabazgrał(a):

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > Może chodziło o
    > "Objects in mirror are closer than they apear"
    > :-)

    ROTFL :)

  • 36. Data: 2012-02-14 09:47:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A nic, taki napis dla inteligentnych.

    Dla inteligentnych powiadasz, to apear to pewnie ze starofrancuskiego.

    sz.

  • 37. Data: 2012-02-14 09:49:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robson,

    Tuesday, February 14, 2012, 8:25:22 AM, you wrote:

> [...]
    > sekund nie zjedziesz z krawężnika i nie przyspieszysz odpowiednio.
    > Jesteś drugim typem buraka zajeżdżającym drogę i fakującym zza szyby.

    Czym nie rozpędzisz się w 14 sekund do 50km/h? Kaszlakiem? Chyba też
    by dał radę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2012-02-14 09:56:02
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Dla inteligentnych powiadasz, to apear to pewnie ze starofrancuskiego.

    Hebrajski, tam znika P po spółgłosce poprzedzonej A.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 39. Data: 2012-02-14 10:08:04
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tak to bywa, gdy prowincja zjeżdża do Warszawy. Tacy ludzie maja inne
    > wyczucie prędkośći i odległości. Niedawno gościłem kolegę właśnie z
    > prowincji i on powiedzał, że przy takim ruchu jak w Warszawie, to on nigdy
    > by się do tego ruchu nie włączył.

    Popros go, zeby w koncu zrobil prawo jazdy.

    > Z opisu wynika jasno, że facet miał złe zamiary, ale właśnie dlatego, że
    > zobaczył tablice "gościnne" odpuścił Ci.

    A jakby nie odpuscil to co Wiesiaczku ?

    >Gorzej mogłoby się skończyć, gdybyś
    > miał tablice warszawskie, wtedy no mercy.

    Ja mam tablice warszawskie i na takich przyglupow leje z gory. Moga mnie
    cmoknac w zderzak, a jesli widze, ze jest bardzo zdenerwowany to go
    odstresowuje jadac zgodnie z przepisami.

    >Podziekuj tamtemu za pobłażliwość
    > i naukę jazdy :)

    Nauke, gaz do dechy - opor po blokach ?. Rzeczywiscie jest sie czego uczyc.

    sz.

  • 40. Data: 2012-02-14 11:40:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/14/2012 08:25 AM, Robson wrote:
> [...]
    > sekund nie zjedziesz z krawężnika i nie przyspieszysz odpowiednio.
    > Jesteś drugim typem buraka zajeżdżającym drogę i fakującym zza szyby.

    Nie wiem jak Twoj wóz konny ale mój leciwy samochód spokojnie jest w
    stanie zjechać z krawężnika i przyśpieszyć odpowiednio w 14 sekund. Byle
    komu nie fakuję, tylko tym którzy sobie naprawdę na to zasłużyli czyli
    tak jak ten.

    --
    Artur
    ZZR 1200