  • 101. Data: 2016-12-15 19:18:55
    Temat: Re: Ważny wyrok WSA
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen w
    <news:20161215083143.d848037e45f4f726525bab74@tlen.p
    l>:

    > To może zamiast "zadkładać" poszukaj uzasadnienia wyroku i do niego się odnieś.

    Rozumiem, że Ty poszukałeś i chcesz o tym podyskutować, tylko sie czegoś
    obawiasz.

    > Na razie bajania pismaka traktujesz jak orzeczenie sądu i na tej podstawie
    wyciągasz,
    > być może, błędne wnioski ;)

    Dobre wyciągam... Chyba jednak nie czytałeś wyroku...

    "Za nietrafne należy uznać zarzuty skarżącego dotyczące braku uwzględnienia
    w tym zakresie poglądów autorów poradników dotyczących ruchu drogowego.
    Zawarte tam twierdzenia (w ocenie Sądu sprzeczne z obowiązującym prawem)
    stanowią tylko prywatne poglądy dotyczące powyższej problematyki. Podobnie
    sytuacja przedstawia się w przypadku przywołanego wyżej pisma Komendanta
    Głównego Policji."

    Może ułatwi Ci to odnalezienie ;P

    --
    'Tom N'

  • 102. Data: 2016-12-16 09:03:09
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 Dec 2016 19:18:55 +0100
    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Rozumiem, że Ty poszukałeś i chcesz o tym podyskutować, tylko sie czegoś
    > obawiasz.

    Wiem jak działają dziennikarze i sądy, sprawa dotyczyła konkretnej sytuacji i
    zakładam że wyrok zapadł w odniesieniu do do tej własnie sytuacji, a nie wszlkiech
    możliwych.

    > Dobre wyciągam... Chyba jednak nie czytałeś wyroku...

    Nadal twierdzę że nie.

    > Może ułatwi Ci to odnalezienie ;P

    Super, a tezę przeczytałeś, bo obawiam się że nie.

    "TEZY
    W świetle obowiązujących przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
    drogowym wjeżdżający na skrzyżowanie o ruchu okrężnym nie może sygnalizować zmiany
    kierunku ruchu lewym kierunkowskazem.

    Nie dotyczy to sytuacji, gdy wjazd na takie skrzyżowanie jest połączony ze zmianą
    pasa ruchu (np. w przypadku konieczności ominięcia przeszkody, czy też zmiany pasa na
    samym skrzyżowaniu, jeśli posiada ono co najmniej dwa pasy ruchu)."

    Aby Ci ułatwić, drugi akapit.
    Sąd wyraźnie odnosi się do ronda "okrągłego" na skrzyżowaniu dróg dwujezdniowych
    oznaczonych C12, choćby takich jak wspominane tu wielokrotnie rondo de Gaulle'a w
    Wawie następuje na skrzyżowaniu zmiana pasa ruchu przy każdym skręcie, bo pasy sa
    wymalowane na wprost, a nie koncentrycznie dookoła wyspy.

    Teraz już rozumiesz?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 103. Data: 2016-12-16 10:27:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Dec 2016 09:03:09 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    Wawie następuje na skrzyżowaniu zmiana pasa ruchu przy każdym skręcie, bo pasy sa
    wymalowane na wprost, a nie koncentrycznie dookoła wyspy.

    W którym miejscu odnosi się wyraźnie do ronda "okrągłego".
    I w ogóle jakie to ma znaczenie?

  • 104. Data: 2016-12-16 10:50:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 16 Dec 2016 10:27:15 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > W którym miejscu odnosi się wyraźnie do ronda "okrągłego".

    Czego nie zrozumiałeś z zacytowanej przeze mnie tezy wyroku?

    > I w ogóle jakie to ma znaczenie?

    Zasadnicze, bo to głównie znaki poziome i odnoszące się do nich pionowe determinują
    pewne zachowania na i przed skrzyżowaniem, a nie C12.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 105. Data: 2016-12-16 22:49:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Dec 2016 10:50:06 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Czego nie zrozumiałeś z zacytowanej przeze mnie tezy wyroku?

    Pytam -- w którym miejscu wyraźnie odnosi się do ronda okrągłego.

    > Zasadnicze, bo to głównie znaki poziome i odnoszące się do nich pionowe determinują
    pewne zachowania na i przed skrzyżowaniem, a nie C12.

    W którym miejscu wyroku jest zawarty ten wniosek?

  • 106. Data: 2016-12-17 14:00:27
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 16 Dec 2016 22:49:12 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Pytam -- w którym miejscu wyraźnie odnosi się do ronda okrągłego.

    Przecież zacytowałem i nawet dodatkowo zaznaczyłem że w drugim akapicie.

    > W którym miejscu wyroku jest zawarty ten wniosek?

    W P.o.R.D.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 107. Data: 2016-12-17 14:52:44
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen w
    l>:

    > Super, a tezę przeczytałeś, bo obawiam się że nie.
    > Teraz już rozumiesz?

    Tak, rozumiem, odesłałeś do uzasadnienia którego nie przeczytałeś,
    po wskazaniu przeczytałeś, ale nie pasowało, więc odsyłasz do tezy.

[...]

    A teza po raz kolejny wskazuje, że sąd nest niezawisły od rozumu - i ty też.

    --
    'Tom N'

  • 108. Data: 2016-12-19 08:48:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 17 Dec 2016 14:52:44 +0100
    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > A teza po raz kolejny wskazuje, że sąd nest niezawisły od rozumu - i ty też.

    Bo Ci nie pasuje? ;)
    Nic nowego.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 109. Data: 2016-12-19 18:58:40
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szerszen w
    l>:

    > Bo Ci nie pasuje? ;)

    Hmm, mnie pasuje, tylko ty najpierw o uzasadnienu piszesz, potem, o tezie --
    jedno z drugim nie ma nic wspólnego w twoim wywodzie...
    Udowodnij, ze w omawianym przypadku sąd miał rację, i jest "spełna" rozumu

    > Nic nowego

    Owszem, szerszen bzyka ale nie żądli -- zgadnij dlaczego...

    --
    'Tom N'

  • 110. Data: 2016-12-20 08:50:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 19 Dec 2016 18:58:40 +0100
> [...]

    > jedno z drugim nie ma nic wspólnego w twoim wywodzie...
    > Udowodnij, ze w omawianym przypadku sąd miał rację, i jest "spełna" rozumu

    Już to zrobiłem, wystarczy poczytać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń