    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Web development
    Date: Tue, 19 May 2020 11:30:17 +0200

    2020-05-18 o 13:19 -0700, Maciej Sobczak napisał:
    > Chciałem zapytać szanowne grono, czy uprawiacie taką aktywność
    > świadomie *bez* użycia popularnych frameworków.

    Do poważnych rzeczy? Nie. Ale jeśli chodzi o jakiś prosty serwis
    informacyjny dla firemki lub samorządu, tj. coś, co można naskrobać w
    kilkunastu linijkach php, to jak najbardziej. Tutaj dwa luźne przykłady
    moich ostatnich prac:
    https://abibio.fr/
    http://soay.fr/

    > Po stronie serwerowej też mógłbym zapytać, czy ktoś z Was praktykuje
    > web development wykorzystując języki natywnie kompilowane, czyli np.
    > C++ - tzn. nie jako dalszy w szeregu komponent back-endu, tylko jako
    > wiodące (albo jedyne) rozwiązanie.

    Raz mi się zdarzyło, niejako dla eksperymentu:
    http://poludnitsa.sourceforge.net/

    Gdybym miał znów coś takiego robić, to użyłbym gołego php.

    Dodam, że ja absolutnie nie jestem żadnym "web developerem", zdarzy mi
    się czasem coś popełnić, ale to raczej w ramach wieczornej rozrywki.

    Mateusz