  • 41. Data: 2011-07-12 19:30:07
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > I pasuje tylko do kol z jedna srednica osi. wytoczenie adapterow
    > stozkowych pozwala na wywazenie kol z roznymi srednicami osi (te
    > mniejsze stozki na fotce). Dodatkowe duze stozki pozwalaja na
    > zamocowanie kola z jednostronnego wahacza lub kola samochodowego z duzym
    > otworem centrujacym.

    Dobrze ze moje kolo przednie z tylnym o tym nie pogada ;-) Te stozki z
    zestawu sa uniwersalne ale tylko do pewnego stopnia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2011-07-12 19:41:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-12 21:30, AZ pisze:

    > Dobrze ze moje kolo przednie z tylnym o tym nie pogada ;-) Te stozki z
    > zestawu sa uniwersalne ale tylko do pewnego stopnia.

    zestaw srestaw. Kazdy srednio rozgarniety tokarz wykona ci takie w pol
    godziny za kilkadziesiat pln.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2011-07-12 19:47:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-12, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > zestaw srestaw. Kazdy srednio rozgarniety tokarz wykona ci takie w pol
    > godziny za kilkadziesiat pln.

    No mi to co jest styka, warsztatu nie mam zeby miec mozliwosc obslugi
    wszystkich kol na rynku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2011-07-14 06:15:45
    Od: LukaszeQ <lukasz1982@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam!

    Ja miałem coś podobnego lecz drgania były na tyle intesywne że dłonie
    cierpły po 50 - 70 km, pomogło dokręcenie wszelakich śrub i osadzenie ich
    na kleju. Mam tu oczywiście na myśli śruby związane z przednią zawiechą.
    Teraz problem ustąpił, lecz lekko powraca gdy zamontuję wszystkie kuferki
    i je dociążę (ale to chyba normalne). Tak czy inaczej nie było problemu z
    większym drętwieniem na trasie Rzeszów - Czarnogóra - Rzeszów.

  • 45. Data: 2011-07-20 21:03:35
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem o tym, ale oprócz jazdy na moto nic takiego nie występuje. Kilka
    > la temu miałem problem z drętwiejącymi palcami "małym i serdecznym w
    > prawej ręce) ale po zmianie ustawienia fotela w samochodzie (a wtedy
    > robiłem po 90-100kkm rocznie) pomogło błyskawicznie.

    to tym bardziej nie szukałbym przyczyny w motocyklu tylko w kręgosłupie.
    Takie drętwienia są typowe dla ucisku nerwów w niektórych pozycjach przez
    odcinek szyjny kręgosłupa. Ja u siebie obserwuje narastającą z wiekiem
    niechęć mego kręgosłupa do jazdy na rowerze górskim. W i na innych pojazdach
    się tak nie buntuje, ale on (tzn kręgosłup) ma prawo, bo po pełnej
    diagnostyce zrobionej kilka lat temu wyszło że mój kręgosłup jest jakieś 2
    razy starszy ode mnie. Cieśń nadgarstka jest bardziej typowa dla kobiet, ale
    nawet przy jej podejrzeniu warto zrobić (i to czasem kilka razy) diagnostykę
    neurologiczną kręgosłupa i to u dobrego praktyka - może to uchronić przed
    narowami chirurgów do nic niedającego cięcia nadgarstków i późniejszej
    długotrwałej rehabilitacji, ale skutkuje zazwyczaj koniecznością zawarcia
    dłuższej znajomości ze środkami przeciwbólowymi i koniecznością "uważania"
    na kręgosłup.
    --
    Jackare

  • 46. Data: 2011-07-20 21:37:35
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-07-11 21:07, Qlfon pisze:
    > Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
    > raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.
    > ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

    Gadalim, to juz wiesz - grzane manetki niezaleznie od temperatury.

    Daj znac, czy zadzialalo.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 47. Data: 2011-07-21 05:10:44
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Dzięki Jackare za posta. Niedługo będę miał trochę wolniejszego czasu to
    pewnie się wybiorę i załatwię sobie MRI to zobaczymy co w kościach
    piszczy. Przedwczoraj widziałem się z Tomkiem Woźniakowskim i polecił mi
    sprawdzianowy przez profesjonalnych drwali sposób: jazda na włączonych
    na minimum grzanych manetkach powinna pomóc. Na razie tylko jakieś 70km
    tak zrobiłem ale zobaczymy w weekend jak się wybiorę gdzieś dalej.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 48. Data: 2011-07-21 05:11:22
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-20 23:37, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Gadalim, to juz wiesz - grzane manetki niezaleznie od temperatury.
    >
    > Daj znac, czy zadzialalo.

    Hej, na razie to za krótka traska ale w weekend się gdzieś wybiorę to
    dam znać co i jak. Dzięki raz jeszcze.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 49. Data: 2011-07-23 08:15:45
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > minimum grzanych manetkach powinna pomóc. Na razie tylko jakieś 70km tak
    > zrobiłem ale zobaczymy w weekend jak się wybiorę gdzieś dalej.

    MRI to raczej powie co piszczy w tkankach miękkich, do kości wystarczy RTG
    całego kręgosłupa (odcinkami) i ewentualnie tomografia bardziej podejrzanych
    odcinków, chyba że się coś zmieniło od czasu zakończenia mojej edukacji i
    doświadczeń zawodowych w tych kwestiach (a było to jakiś czas temu)
    --
    Jackare

  • 50. Data: 2011-07-23 08:40:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-23 10:15, Jackare pisze:
> [...]
    > podejrzanych odcinków, chyba że się coś zmieniło od czasu zakończenia
    > mojej edukacji i doświadczeń zawodowych w tych kwestiach (a było to
    Zawsze mi się miesza MRI z tomografem chociaż robię blisko tego. Masz
    rację oczywiście. Ale po dwóch ostatnich przejażdżkach 9tak po 150km)
    zgodnie z zaleceniami Tomka z włączonymi manetkami jest lepiej. poprawię
    jeszcze położenie klamek na trochę niżej i zobaczymy.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050