  • 31. Data: 2010-03-25 07:09:04
    Temat: Re: Wibracji przodu ciag dalszy...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 07:11, Tytus pisze:
    > Siemka
    > ***newrom
    > a nie lepiej dac dwie po pincet ?
    >
    > Troche nie wierze w te chinskie tarcze - ale chetnie wyslucham innych
    > propozycji...
    > cena ktora podalem to cena tarczy w Hondzie.

    Tarcza Lucasa w Louisie - 190 Euro

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2010-03-25 07:10:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 08:09, n...@s...com pisze:

    > PS. nie bardzo wierze ze chąda ma taka technologie robienia tarcz ze
    > aftermarkety odstaja jakoscia.

    Honda ? Oni i tak kupuja, pewnie u Sunstara.

  • 33. Data: 2010-03-25 10:00:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Magic"
    > Na cholerę ? Wystarczy żeby przestał kombinować i wymienił tarcze na nowe.
    > Obie.
    >
    > Ciesz sie ze juz mnie odwiedziles - bo od dzis rozpoczynam wsrod klientow
    > calkowicie dobrowolna zbiorke na tarcze.
    > Cena tarczy ok 1100 pln szt.

    Nie wiem jak teraz, ale jak mi Kwiatek ściągał do VFR to zapłaciłem
    jakieś 1'400 (?) za OBIE tarcze + komplet klocków + śrubki do tarcz +
    jakieś duperele typu dekielek.

    > Na szczescie do wymiany jest tylko jedna

    Tak se mów. Grubość sprawdziłeś, ile im brakuje do limitu ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2010-03-25 11:15:14
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Magic"
    Tak se mów. Grubość sprawdziłeś, ile im brakuje do limitu ?

    1,2 mm - tarcza ma ok 4,6 - 4,7 mm.
    Moto chyba ma jeszcze orginalne fabryczne klocki

    Tytus z fabryki

    4973 (20100325) __________

  • 35. Data: 2010-03-25 12:26:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Magic"
    > Tak se mów. Grubość sprawdziłeś, ile im brakuje do limitu ?
    >
    > 1,2 mm - tarcza ma ok 4,6 - 4,7 mm.
    > Moto chyba ma jeszcze orginalne fabryczne klocki

    Na moje wymieniłbym obie - skoro przy jakims tam zużyciu szlag trafił
    jedną, to można zakładać że za chwilę poleci druga.

  • 36. Data: 2010-03-25 12:29:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Na moje wymieniłbym obie - skoro przy jakims tam zużyciu szlag trafił
    > jedną, to można zakładać że za chwilę poleci druga.

    z jakiego powodu ma poleciec ?

    Tez mialem trafiona 1 tarcze, odcierpialem kase na 1 sztuke i od roku
    panuje "spokoj w departmencie hamowania" - jak to mowia w prasie.

    KJ

  • 37. Data: 2010-03-25 13:00:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > z jakiego powodu ma poleciec ?
    >
    > Tez mialem trafiona 1 tarcze, odcierpialem kase na 1 sztuke i od roku
    > panuje "spokoj w departmencie hamowania" - jak to mowia w prasie.

    GRATZ
    Owszem jest szansa że będzie dobrze po wymianie jednej. Ja wymieniłem
    komplet dla świętego spokoju.

  • 38. Data: 2010-03-30 11:16:58
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-23 21:02, Tytus pisze:

    > Sa jeszcze jakies inne pomysly (oprocz - zmienic moto na Kawasaki).
    > Zastanawiam sie jeszcze nad lozyskami w kole, ale problem jest tylko
    > przy hamowaniu...
    Hejka
    Jakie masz tarcze w swoim? plaskie cale, czy mocowania ich sa wklesle?
    Bo ja mam takie tarcze bodajze od 929, proste i moglbym Ci pozyczyc,
    jakby pasowaly, zebys sobie sprawdzil, czy to jest ich wina, tylko
    kwestia czy beda pasowaly. Ja na ursynowie mieszkam

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy