  • Data: 2010-04-27 16:54:14
    Temat: Re: Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:hr49hf$76o$1@inews.gazeta.pl...

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bd5a410$1@news.home.net.pl...

    > koro nawet policja miała w d... ograniczenie, to na jakiej podstawie
    > twierdzi, ze 70 jest tam ok, a nie 100? Bo oni akurat jechali 70? Widzę,
    > że bezczelność miśków przekracza wszelkie granice.

    Stary, takim jak tobie nigdy nie da sie dogodzic. Policja idzie ludziom na
    reke nie lapiac za takie pierdoly, ale kiedy czepi sie barana walacego dwa
    razy wiecej niz ograniczenie, to juz bezczelni sa.

    Przyloz cos chlodnego do czola.

    Sam przyłóż
    Policja nie jest od chodenia na ręke tylko od pilnowania przestrzegania
    prawa.
    Jak kurwa ja mam go przestrzegać skoro policja tego nie robi.
    Jeżdze szybciej niż mówią znaki i robie to bo lubie bo wole jeździć szybciej
    niż wolniej
    ale nie będę jęczał nawet jak mnie zatrzymają za 55/50 bo wiem że prawo jest
    po to
    żeby własnie go przestrzegać a policja ma tego pilnować. Trudno wymagać od
    społeczeństwa żeby szanowałą prawo
    jak ci co go pilnuja powinni tego zabronić.
    Złapany gość w programie to była zwykła "pizd......"
    Na pocieszenie na jego miejscu złozyłbym tylko doniesienie na policję że
    łamała przepisy.
    Za nich też ktoś powinien się wziąć zeby w końcu wiedzieli od czego są.