eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWięcej ofiar na polskich drogach. Co dziesiąty wypadek jest śmiertelny › Re: Więcej ofiar na polskich drogach. Co dziesiąty wypadek jest śmiertelny
  • Data: 2020-01-18 10:56:59
    Temat: Re: Więcej ofiar na polskich drogach. Co dziesiąty wypadek jest śmiertelny
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Poldek, 17 sty 2020 w news:qvsjk6$1q6g$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Jak to nic się nie robi - a likwidacja fotoradarów i ustawienie tych
    > paru sztuk na krzyż, które pozostały na +30 i nie egzekwowanie nawet
    > tych przekroczeń to jest nic?

    Nie wiem, czy czasem nie przeczytałem tego...na grupie, ale ktoś
    zauważył, że od lat stosują taktykę "rozciągania" "ekspansji" linii
    ciągłych. Gdzie była przerywana, namalujemy kawałek ciągłej, a potem
    jeszcze kawałek. Nie wiem czy to potwierdzicie, a ja tak dużo nie
    jeżdzę po różnych trasach, to nie wiem.