    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows czy Android czy ...?
    Date: Mon, 8 Jan 2018 18:07:12 +0100

    W dniu 2018-01-08 o 18:01, Rob pisze:
    > wiadomości news:p3064c$r12$2@node2.news.atman.pl...
    > To co będzie w smartfonach Numia?

    Nie mam pojęcia co to za smartfony.

    > Jest na nich napis Microsoft.

    https://www.spidersweb.pl/2017/07/microsoft-windows-
    10-mobile-aktualizacje.html

    > Czy w tym przypadku najnowszy znaczy najlepszy, czy lepiej kupić
    > smartfona z nieco starszą wersją Androida i zablokować aktualizację?

    Zależy do czego potrzebujesz. Ja parę miesięcy temu kupiłem używanego
    Samsuna S5 Neo wówczas za 600zł. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko,
    czego potrzebuję, chodzi płynnie. Moje doświadczenie na przyszłość jest
    takie, aby po prostu kupić coś o większej pamięci (mam 16gb, wolne 1-2
    gb, czyli kolejny telefon powinien mieć 32gb przyszłościowo) i 3gb ramu
    (mam 2gb i starcza, ale jak już kolejny kupować, to z większą pamięcią).

    Oprócz tego popatrz na forach/testach, czy aprato robi dobre zdjęcia,
    jeśli na tym ci zależy.

    > Jeśli tak, to która ze starszych wersji jest najlepsza i pod jakim
    > względem?

    Najlepsza jest najnowsza, która chodzi na danym telefonie i ma pozytywne
    opinie od użytkowników. Ja na przykład używam 6.

    --
    Liwiusz