    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Właśnie przenosi się mój numer w Sferii...
    Date: Mon, 31 Dec 2018 19:52:41 +0100

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:q0bnfq$jel$1@node2.news.atman.pl...
    > Dzwonienie z konta, na który ma się numer przenieść, skutkuje brakiem
    > identyfikacji po stronie wołanej, połączenie zestawia prawidłowo i jest
    > dobrej jakości.
    > Dociągnę, dokąd się da, nie wyłączając telefonów, albowiem nie wiem, czy
    > się zaloguje, jak się teraz wyloguję.
    > Dalsze info w kontynuacji wątku.

    Ok. 1:30 udało mi się z domowego zadzwonić na nomada, po czym padłem z
    przemęczenia. Ok. 7 rano obudziłem się, już nie było sieci, a dzwonienie na
    Sferię, dostawało się już na konto w HaloNet, dzwonienie z niego skutkuje
    nadal brakiem identyfikacji, jakość połączeń bardzo dobra.
    Zastanawiam się, który z fonów zostawić do celów Sferiowych, czy
    dotychczasowy (Samsung SM-G350), a wsadzić do niego kartę demobila, czy
    obecny demobilowy (Alcatel U5) skonfigurować (jak jest teraz, ale chcę kilka
    rzeczy poprawić) przeznaczyć na to wszystko, a Samsung (mam jeszcze w tym
    samym celu Złomy Pierdykson Xpierdia MT11i) jako aparat awaryjny, gdyby
    padł/rozładował się któryś z pozostałych.
    Cóż, czeka mnie częstsze ładowanie Alcatela, jako, że na nim będzie
    dodatkowe ciągnięcie prądu przez transmisję danych dla HaloNetu. Rozzważyć
    też muszę obdzielenie konta HaloNetowego na wszystkie aparaty i uaktywnianie
    ich w razie potrzeby. ZTCW, jedynie Samsung ma klienta SIP wbudowanego w
    system. Nie udało mi się tego odszukać w pozostałych aparatach, a wolałbym
    jednak uniknąć aplikacji zewnętrznej, chyba, że będzie wyraźnie lepsza od
    wbudowanego klienta. Na Alku U5 śmiga mi teraz ZoIPer.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.