    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.
    Date: Fri, 16 Feb 2018 11:37:18 +0000 (UTC)

    g...@g...com wrote:

    > poszukuję jakiejś małej wodoodpornej kamery fullHD/4k.

    Powiedzmy, że dołączę się do pytania, ale :)

    a) potrzebuję rejestratora a nie kamery sportowej
    b) potrzebuję, żeby dało się go zabudować (np. do lusterka albo pod
    czachę, wiercąc tylko otwór na obiektyw), czyli musi mieć małe wymiary
    c) musi być przycisk zamrożenia nagrania
    d) wystarczy mi 720p, chociaż dziś fhd to już standard...
    e) cena do 200 zł

    Czy ktoś rozbierał lusterko motocyklowe? Czy jest tam pusta przestrzeń,
    w którą można wrzucić kamerę?

    Mam w samochodzie G1WH i jestem zadowolony, ale kiepsko widzę umieszczenie
    jej w motorze... tym bardziej, że to nie jest zbyt stabilny rejestrator,
    czasem się wiesza, czasem trzeba go zresetować, czasem pokazuje błąd
    karty... w samochodzie to spoko, bo mam go na widoku, ale jak schowam go w
    motorze to chcę, żeby działał.

    Druga opcja to kamera na USB i raspberry (oprogramuję sobie to i dorobię
    elektronikę, która odpowiednio to zasili), tylko czy są kamerki na USB z
    kątem widzenia i rozdzielczością taką, jak ma rejestrator?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]