    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Fri, 16 Feb 2018 07:12:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.
    From: g...@g...com

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 11:37:21 UTC użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Powiedzmy, że dołączę się do pytania, ale :)
    >
    > a) potrzebuję rejestratora a nie kamery sportowej
    > b) potrzebuję, żeby dało się go zabudować (np. do lusterka albo pod
    > czachę, wiercąc tylko otwór na obiektyw), czyli musi mieć małe wymiary
    > c) musi być przycisk zamrożenia nagrania
    > d) wystarczy mi 720p, chociaż dziś fhd to już standard...
    > e) cena do 200 zł
    >
    > Czy ktoś rozbierał lusterko motocyklowe? Czy jest tam pusta przestrzeń,
    > w którą można wrzucić kamerę?
    >
    > Mam w samochodzie G1WH i jestem zadowolony, ale kiepsko widzę umieszczenie
> [...]

    Hej,

    W Twoim przypadku chyba będzie łatwiej. Znalazłem gotowe zestawy do moto z dwiema
    kamerkami do zabudowy i monitorkiem. Poszukaj na ebaju 'motorcycle dvr'. Sam się na
    tym zacząłem mocno zastanawiać po moich ostatnich doświadczeniach drogowych. Nawet w
    UK idiotów nie brakuje. I lepiej mieć jakiekolwiek nagranie niż nie mieć nic. Bo jak
    na razie niczego podobnego do gopro session nie znalazłem. Jak coś ma dobre parametry
    w dobrej cenie to nie jest wodoodporne albo nie ma takiej obudowy. Chociaż propozycja
    Marcina jest ciekawa. Ceny kamer Drift na poziomie gopro.

    Idąc dalej jak chcesz coś montować samemu to zobacz ofertę firmy
    http://www.runcam.com/ zwłaszcza Runcam2 albo kamerkę Hawkeye Firefly Q6. O Hawkeye
    też myślałem i może skończy się na niej i dorobieniu wodoszczelnej obudowy.

    Na raspberrym i kamerami usb do moto też rozważałem ale takie cudo z dużym dyskiem to
    sobie robie do samochodu. Dwie kamery spokojnie pociągnie malinka zero W. Jedna do
    złącza na płycie fullhd, druga na usb. Jak masz doświadczenie w tym temacie to
    chętnie bym wymienił się pomysłami.
    Trzeba też pośledzić fora ziomków co latają FPV. Może nie trzeba będzie wynajdywać
    koła na nowo.

    Jeśli chodzi o wnętrze lusterek to zazwyczaj jest tam sporo miejsca. Obiektyw z
    przetwornikiem śmiało zmieścisz.

    BTW: co rozumiesz pod pojęciem "zamrożenie nagrania" i po co to potrzebne?

    Pozdrawiam

    ---
    Sprint 955i/02, Revere 600/89 i inny gruz w piwnicy