  • Data: 2019-04-10 00:30:02
    Temat: Re: Wodoodporna kamera fullHD/4k na motocykl.
    Od: Gr4N4c1K <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Powitać,

    Temat częściowo rozwiązałem kamerką Polaroid CUBE+. Właśnie ten + w nazwie jest
    ważny. Do motocykla wystarczająca. A do modeli to będzie inny sprzęt.

    Na ebaju pojawiło się sporo rejestratorów z dwiema kamerami i bazą z monitorkiem lub
    bez. Rozważam zakup wersji z 4" wyświetlaczem. W zasadzie to chcę go przetestować w
    samochodzie. O tyle fajny, że załącza się razem z przekręceniem kluczyka a po
    zgaszeniu sam się bezpiecznie wyłącza zapisując plik. Ma oddziele sterowanie z ACC. W
    opcji GPS i pilot na przewodzie.

    To tak dla potomnych.

    Pozdrawiam
    Granacik

    jeżdżące: NTV600, SprintST955i, Aston50 kiedyś: CX500E (w kartonach), SP370 (z
    tłokiem w misce olejowej), najszybszy Trabant1.1 w Warszawie (porasta mchem)