  • 101. Data: 2022-03-03 12:26:45
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2022 08:50:55 +0100, w <4855511980$20220303085058@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > I parkingami.

    A wuja był!
    Parkingów to była akurat gigantyczna ilość.

    > To nie mój problem - nie mieszkam w slumsach.

    No widać -- dlatego masz takie blade pojęcie o czym piszesz.
    Ja mieszkałem -- parkingów, terenów zielonych było kilka razy więcej niż w
    nowym "nowoczesnym" budownictwie.

    Podejrzewam, że z zazdrości takie pierdoły smolisz.

  • 102. Data: 2022-03-03 12:49:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2022 o 12:26, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > No widać -- dlatego masz takie blade pojęcie o czym piszesz.
    > Ja mieszkałem -- parkingów, terenów zielonych było kilka razy więcej niż w

    Nie zawsze tak było i nie wszędzie.
    Ale generalnie było lepiej niż u obecnych patodeveloperów.

    > Podejrzewam, że z zazdrości takie pierdoły smolisz.

    W sensie, że mieszkając we własnym domu, zazdrości mieszkania w
    poperelowskim bloku?
    Teraz to pojechałeś.....

  • 103. Data: 2022-03-03 13:06:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Thursday, March 3, 2022, 12:05:58 PM, you wrote:

    [...]

    > A gdzie?

    Na przedmieściach. Czyli wsi przyłączonej do miasta. Ot, prosty
    wieśniak, choć nie rolnik.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 104. Data: 2022-03-03 13:10:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 3, 2022, 12:26:45 PM, you wrote:

    > A wuja był!
    > Parkingów to była akurat gigantyczna ilość.

    Gdzie?

    > No widać -- dlatego masz takie blade pojęcie o czym piszesz.
    > Ja mieszkałem -- parkingów, terenów zielonych było kilka razy więcej niż w
    > nowym "nowoczesnym" budownictwie.

    Nie więcej niż pod moim nosem - zielono po horyzont :P

    > Podejrzewam, że z zazdrości takie pierdoły smolisz.

    Zazdrości o co? Mam dużą, jasną kuchnię, łazienkę taką, jakiej
    potrzebuję (w końcu sam ją zrobiłem). Własny ogród, garaż, miejsca do
    parkowania w cholerę i trochę. I gniazdo 3f 11 kW (bo takie założyłem
    - może być więcej) w razie, gdybym miał kaprys i pieniądze na elektryka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 105. Data: 2022-03-03 13:34:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 13:10:43 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Gdzie?

    Patrzac na dzisiejsza patodeweloperke, to byly :-)
    Dzis brakuje, a kiedys starczalo :-)

    > Nie więcej niż pod moim nosem - zielono po horyzont :P

    Wyciac, przerobic na parking :-)

    > Zazdrości o co? Mam dużą, jasną kuchnię, łazienkę taką, jakiej
    > potrzebuję (w końcu sam ją zrobiłem).

    A osobna sprawa, ze nie kazdy buduje dom sam.
    Kupuje od dewelopera i ma patodeweloperke np szeregową.

    > Własny ogród, garaż, miejsca do
    > parkowania w cholerę i trochę. I gniazdo 3f 11 kW (bo takie założyłem
    > - może być więcej) w razie, gdybym miał kaprys i pieniądze na elektryka.

    O tyle lepiej, ze sam mozesz o lepsze przylacze poprosic, nie
    potrzebujesz setki zgod.
    Ale zmienia kiedy zmienią, i wspolczynnik tez bedzie kiepski.

    Pozostaje liczyc, ze sasiedzi nie beda mieli elektrykow :-)

    J.

  • 106. Data: 2022-03-03 13:35:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 13:06:20 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    > [...]
    >
    > Na przedmieściach. Czyli wsi przyłączonej do miasta. Ot, prosty

    Dawniej sie to szlachcic nazywało :-)

    A mieszczanin ... to brzmi srednio dumnie :-)

    J.

  • 107. Data: 2022-03-03 13:58:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Na przedmieściach. Czyli wsi przyłączonej do miasta. Ot, prosty

    Tak, czworaki. I tym akcentem zakończmy bezsensowną dyskusję.

  • 108. Data: 2022-03-03 14:23:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2022 13:06:20 +0100, w <9376262366$20220303130624@squadack.com>,
> [...]

    > [...]
    >
    > Na przedmieściach. Czyli wsi przyłączonej do miasta. Ot, prosty

    Aaa, czyli aspirujący do miastowego.

  • 109. Data: 2022-03-03 14:27:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2022 12:49:55 +0100, w <svqa14$tjd$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ale generalnie było lepiej niż u obecnych patodeveloperów.

    > W sensie, że mieszkając we własnym domu, zazdrości mieszkania w

    Zależy. Bo może mieć działkę z ogródkiem 100m2 z widokiem na płot sąsiadów albo
    krzaki zasłaniające drogę. jak cała ulica. Ulica wysypana szutrem z kocimi
    łbami.

  • 110. Data: 2022-03-03 14:29:27

    Thu, 3 Mar 2022 13:10:43 +0100, w <6304059827$20220303131046@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Gdzie?

    Wszędzie. Wystarczy się przejechać na blokowisko oraz na nową developerkę i
    zobaczyć gdzie kierowcy wykazują się kreatywnością i fantazją w znalezieniu
    miejsca do parkowania.