  • 11. Data: 2012-10-23 22:35:08
    Temat: Re: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    news:k66pns$et6$3@node1.news.atman.pl...

    > https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZk
    nwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%25200
    6.56.29.jpg

    i co, ciepło w kolana?

  • 12. Data: 2012-10-23 22:41:05
    Temat: Re: Wszyscy si? o mnie troszcz?...co jest grane? ;)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    nwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%25200
    6.56.29.jpg

    > i co, ciep?o w kolana?

    Ujdzie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-10-23 22:45:25
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-23 20:08, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)
    >
    > Chociaz ostatnio "odkrylem" polaczenie skory i polara i stwierdzilem, ze
    > i zima mozna by zapindalac:)

    Ja odkryłem texy z podpinką ;) parę lat temu i od tej pory naprawdę
    zimno mi nie jest. A odkąd jeżdżę z handbarami i podgrzewanymi manetkami
    których w tym roku i tak nie miałem jeszcze po co włączać to kompletnie
    nie rozumiem co znaczy zmarznięte ręce... :)
    W tym roku podgrzewane manetki włączyłem raz i zostawiłem moto na 8h z
    włączonymi efekt był taki że panowie BORowcy pomagali mi odpalać maszynę
    na pych ;) Równi goście :>

    Rafał

  • 14. Data: 2012-10-23 22:48:32
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-23 21:04, AZ pisze:

    > Bez przesadyzmu. Zrobilem dzisiaj tylko trase dom-robota i nazad, pewnie
    > kilku widzialem. Ja jezdze caly rok, nawet jak jest -10 o ile nie ma
    > sniegu i lodu na jezdni i nikt mnie nie pyta czy zimno mi jest :-(
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/-_sJoQAeapWw/TUlMN
    U5phVI/AAAAAAAADug/DRYysRysvko/s640/2011-02-02%25201
    2.57.09.jpg
    > https://lh5.googleusercontent.com/-PMmC2DHxcFg/TVjZk
    nwemqI/AAAAAAAADvE/N0qKF4NHxtQ/s640/2011-02-14%25200
    6.56.29.jpg

    Pewnie dlatego że zbyt profesjonalnie wyglądasz. Widać po mnie z dala
    wieje amatorem i stąd tak się troszczą o mnie ;)

    Rafał

  • 15. Data: 2012-10-23 22:50:48
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-23 20:17, Monster pisze:

    > No sorry,dzisiaj wyjątkowo nie jeździłem,ale kilkanaście sprzętów
    > mijałem puszką,to źle nie jest.

    Może to mnie widziałeś kilka razy? ;)

    > W czasie słynnej ostatnio ulewy na pewno jeździło nas trzech,w tym nawet
    > KHI:-P
    > O to zimno to się ciągle pytają,niektórzy codziennie.
    > Przy mocno ujemnych temperaturach jest weselej,można czytać z ruchu warg
    > większości przechodniów i innych kierowców o kur.. ewentualnie ja
    > pier..ale to w miastach gdzie nie ma Telepizzy:-)

    Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie czemu nie produkują opon zimowych
    do motocykli bo do skuterów to są już od dawna... Naprawdę nie było by
    chętnych?

    Rafał

  • 16. Data: 2012-10-23 23:08:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, The_EaGle <t...@t...pl> wrote:

    > Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie czemu nie produkują opon zimowych
    > do motocykli bo do skuterów to są już od dawna... Naprawdę nie było by
    > chętnych?

    Ale po co Ci? Cala zime jezdze na zwyklych turystycznych czy
    turystyczno-sportowych i spokojnie daja rade, zdarzalo sie na torowkach
    ale przy temperaturach < 5 przez pierwsze kilometry ma sie wrazenie ze
    opony sa wystrugane z drewna... Myslalem tez o "deszczowkach" ale pewnie
    na dlugo by nie starczyly i sobie dalem spokoj.

    Poza tym zimowki to sa na snieg a co zwyklym motocyklem po sniegu
    pojezdzisz? No chyba ze z kolcami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-10-23 23:10:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, The_EaGle <t...@t...pl> wrote:

> [...]
    > których w tym roku i tak nie miałem jeszcze po co włączać to kompletnie
    > nie rozumiem co znaczy zmarznięte ręce... :)

    No ja mam Modeke z wypinana membrana + ocieplana podpinka. Jechalem ostatnio
    po nocy 300 km gdzie ostatnie 180 km bylo przy 2-1-0 st w rece cieplo,
    z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie zastanawiam
    czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

    > W tym roku podgrzewane manetki włączyłem raz i zostawiłem moto na 8h z
    > włączonymi efekt był taki że panowie BORowcy pomagali mi odpalać maszynę
    > na pych ;) Równi goście :>

    To trzeba bylo przez przekaznik podlaczyc :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-10-23 23:11:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    The_EaGle pisze:

    > Ja od dłuższego czasu zastanawiam sie czemu nie produkują opon zimowych
    > do motocykli bo do skuterów to są już od dawna... Naprawdę nie było by
    > chętnych?

    Nie wiem czy lepsza mieszanka dużo pomoże na lodzie. Podejrzewam, że w
    przypadku uslizgu na lodzie maszyny która waży >= 200kg łatwo zrobić
    sobie kuku. Z kolei w przypadku skutera, kuku jest IMO mniejsze.

    Na razie doświadczyłem tylko uślizgu na lodzie na jezdni na XLR250
    (opona kostka). Krótka piłka, noga trochę pobolewała przez kilka dni,
    rozbity kierunkowskaz. A jechałem w jeansach tylko zatankować kilkaset
    metrów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2012-10-23 23:14:07
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-10-23 19:54, The_EaGle wrote:
    > Dziś przejechałem ponad 110km po Warszawie i okolicach i widziałem tylko
    > JEDEN motocykl.

    Ja przejechałem 20 i widziałem kilkanaście... W porze powrotów z pracy.
    Na samym lotnisku Okęcie stało 5 czy 6.
    I mnie też już ze dwa tygodnie temu pytali o zimno ;-)

    --
    Alf/red/

  • 20. Data: 2012-10-23 23:57:44
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-23 22:45, The_EaGle pisze:

> [...]
    > W tym roku podgrzewane manetki włączyłem raz i zostawiłem moto na 8h z
    > włączonymi efekt był taki że panowie BORowcy pomagali mi odpalać maszynę

    Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
    Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
    a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.

    Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
    bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

    M.