    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Wybór nadajnika
    Date: Mon, 16 Jul 2018 08:39:22 +0000 (UTC)

    Dnia 16.07.2018 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Zacznij od tego:
    > http://www.sat-charts.eu/dvb-t.php

    Tu też byłem, i poza tym że proponuje Miechów i Włoszczową
    (nie wszystkie MUXy, kiepskie moce), z sensownych nadajników
    wybór jest pomiędzy Chorągwicą a św Krzyżem Kielce
    (Katowice i Częstochowa odpadają ze względu na profil).

    Na zielono na liście proponuje zarówno nadajniki 100 kW
    w odległości 70-80 km, jak i 20 kW z 90 km. A to drugie
    to chyba mocno optymistycznie :-)

    Choć dane faktycznie wyglądają na bardziej aktualne,
    niż na stronie Emitela.

    > Znajdź swój nadajnik i poserfuj. Niezłe mapki, na zielono zaznaczona
    > strefa dobrego odbioru. Możesz tam też wygenerować pionowy profil trasy
    > między nadajnikiem a twoją anteną.

    No niestety po kliknięciu w nadajnik każdy ma narysowany
    na mapie kółko, mniej więcej jednakowe. Lokalizacja jest poza
    kółkiem na mapie.

    http://www.sat-charts.eu/nadajnik,37KielceswKrzyz.ht
    ml

    Gdzie tu ta strefa dobrego odbioru?

    Ale faktycznie, pionowy profil trasy pokazuje lepiej,
    niż aplikacja i można sobie wybrać wysokość masztu.
    Z tego wynika, że Kielce będą chyba jednak lepsze,
    ze względu na ukształtowanie terenu.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.