    From: "Wojtekk" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wycie po wymianie rozrządu.
    Date: Tue, 16 Mar 2010 14:29:38 +0100

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnns04$5mb$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam
    >
    > Czy po wymianie rozrządu zauwazyliscie inne odglosy pracy silnika?
    > Jestem wlasnie po wymianie kompletu, pasek rozrzadu, rolki, pompa no i cos
    > ewidentnie wyje z okolic paska. Zaczyna wyc przy 1500 obrotach, konczy przy
    > 1800-1900. Sam glos moge przyrownac do hmm rowerowego dynama jak sie kreci od
    > opony.
    > Czy to sie jakos ulozy? Czy moze pasek jest za mocno, za slabo naciagniety?

    Może wyje pasek klinowy napędzający alternator? Te paski (lub łozyska w
    alternatorze, pompie wspomagania, itp.) lubią wyć jak są za mocno naciągnięte.
    Pasek rozrządu raczej nie powinien wyć.
    Zacznij sprawdzanie od paska klinowego. Może uda ci się samodzielnie poluzować
    go. Jak wycie nie ustąpi to złóż reklamacje na rozrząd.

    Pozdrawiam
    Wojtek