  • Data: 2011-12-14 14:13:29
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-14 10:46, Kuczu pisze:
> [...]

    Brawo, sami spece od natezenia dzwieku z Wikipedii. Wzor choc pamietacie
    podstawowy z akustyki? Podpowiem - taki z logarytmem... ;)

    > Policz sobie wydech Maridera.

    Nie musi, ja swoje rurki pomierzylem przy okazji hamowni ale tam sie
    kreci do odciecia i wtedy na Yoshimurach TRC-D wyszlo cos kolo 120dB o
    ile dobrze sprzet pomiarowy obslugiwalem. Na Akrapach bylo mniej (bez
    db-killerow).

    > Bo ja ten glosny wydech sprzedalem rok temu, meczyl mnie.

    W RN19 tez szybko koncowki Devil Master 'a zamienilem na pelnego Akrapa :)

    Odnosnie zas 187dB to tyle uslyszalem od goscia ze mu ta R1 tyle
    wyplula. Nie sprawdzalem osobiscie ale jak ktos jest dociekliwy to niech
    zrobi wycieczke do Gliwic i zapyta sam o wynik (obserwacja- od tych rur
    lampe tylna mu wytopilo):

    http://www.youtube.com/watch?v=fxu59IoHY-o&feature=p
    layer_embedded

    Pzdr