  • Data: 2011-12-28 17:21:34
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    ***"Arbiter" Zimno tylko troche w stopy ale problem zapewne rozwiązałyby
    buty wyższe. Ogólnie przy temperaturze 0 stopni mozna moim skuterem
    wsyskoczyć na miasto w zwyklym ubraniu i nie zmarznać.

    Buty za kostke i skarpety narciarskie - ja jezdze w tych z lidla. Jeansy
    motocyklowe, polar i kurtka zimowa. Kominarka narciarska i juz
    Jak na razie do -4 spoko bo niestety mam kocyk uniwersalny bez nawiewow...
    aaa i ja w przeciwienstwie do komentatorow wyjezdzam z garazu.
    Robie codzien 60-70 km i luz

    Tytus