    From: "Chomik" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wycinanie otworow w obudowach z tworzywa
    Date: Sun, 31 Oct 2010 08:36:06 +0100

    > zaleta to ostre rogi. Po frezarce zawsze wyjdą zaokrąglone i trzeba
    > poprawiać
    > pilnikiem. To wymaga dużej wprawy i sporych umiejętności. Przy metodzie ze
    > wzornikiem też trzeba trochę umieć piłować. Ale bardzo trudno popsuć bo
    > pilnik
    > po dojściu do materiału wzornika przestaje piłować tworzywo. Metoda jest
    > prosta
    > i bardzo dobrze nadaje się do amatorskich zastosowań. Jak robię jakieś
    > otwory w
    > obudowach to zawsze używam tej metody. Wzorniki robię sam bo potrafię je
> [...]

    Dziekuje za wszystkie porady ale zaznaczam ze pytanie bylo inne. Nie pytalem
    jak to robic w domu tylko czy znacie jakies firmy ktore to zrobia odplatnie
    i profesjonalnie.
    Bledem bylo ze nie zaznaczylem iz ne chodzi mi o wycinanie "dziurek" do
    amatorskich zastosowan tylko w prototypach urzadzen, ktore sa pokazywane
    potencjalnym odbiorca.
    JAk juz raz zaznaczylem nie jestem mechanikiem nie mam warsztatu i nie bede
    teraz kupowal zestawu narzedzi zeby wycinac otwory ktore i tak beda
    pozozstawialy wiele do zyczenia. Czy to juz jest jakas tradycja ze w tym
    kraju wszyscy chca robic wszystko a efekty tego widac na kazdym kroku? Ja
    robie "wnetrze" urzadzenia a reszte chce dac innym fachowcom ktorzy mi
    zrobia profesjonalnie obudowe, otwory, elewacje itp.
    Chalupniczo to moge sobie robic np. plytki drukowane ktore wychodza bardzo
    dobrze ale juz do urzadzenia na zewnatrz zamawiam plytki z soldermaska ,
    nadrukiem itp.