    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Supersedes: <190znb0nxih0e.m5qqvb43ee7z$.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 9 Feb 2019 18:56:50 +0100

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 15:22:09 +0100, Marek S napisał(a):

    > Niedopuszczalne są lagi przy przeciąganiu okienek
    > z monitora na monitor.

    Zaciekawiły mnie te lagi, więc prędko dostawiłem drugi monitor.
    Poprzeciągałem parę okienek (niestety, fotoszopa nie mam, użyłem gimpa,
    odtwarzacza avi, rozmaitych edytorów itp) i nie stwierdziłem
    dostrzegalnych gołym okiem lagów, czyli opóźnień czasowych. Jedyne
    zjawisko towarzyszące przeciąganiu to niewielka histereza kursora, czyli
    efekt "klejenia się" okienek do granicy ekranów. A mam sprzęt połowę
    wolniejszy od twojego - i5 3GHz 4 rdzenie, 4 GB RAM-u i grafikę
    wbudowaną z prockiem. System - Mint.

    I ciekawe jaki masz system chłodzenia bo przy mocy procka rzędu 125 W i
    zapewne wypasionej grafice z wiatrakiem trudno mi uwierzyć w
    bezszelestną pracę kompa :)

    PS. Po chwili dołączyłem 3-ci monitor. Tym razem dostrzega się lag rzędu
    0,1-0,2 sek. Dwie części okienka na dwóch różnych monitorach poruszają
    się przy jego przesuwaniu "gumowo" czy jak kto woli, elastycznie
    połączone. Jeśli monitory sa dwa, te dwie części okna zdają się być
    sztywno połączone.
    --
    Jacek
    I hate haters.