    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Date: Sun, 10 Feb 2019 04:58:28 GMT

    On 2019-02-09, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czas na zmianę sprzętu. Obecnie korzystam z procka AMD 8350 4GHz, 16GB
    > RAM, SSD. Płyta z 2ma kontrolerami SATA 600 - modelu nie pamiętam. Piszę
    > o 2 kontrolerach gdyż ten sam dysk SSD przełączany między kontrolerami
    > potrafi być 2x szybszy. Realne transfery w obie strony ok 500MB/s. Karta
    > i procek z pasywnym chłodzeniem. Komputer jest prawie bezgłośny - kocham
    > ciszę.

    To chyba musisz mieć halny w obudowie aby takie coś poszło na pasywnym
    chłodzeniu.

    > Chciałbym kupić sprzęt znacznie szybszy. 2-3x będzie ok. Chodzi głównie
    > o pracę w Photoshopie. Niedopuszczalne są lagi przy przeciąganiu okienek
    > z monitora na monitor. Cena ma znaczenie. Jeśli da się coś taniej kupić,
    > to z pewnością to wybiorę. Praca z 2-ma monitorami 1920x1200.

    Też mnie te lagi zaciekawiły. Mam to samo cpu z taką samą ilością
    pamięci na 2ch monitorach FHD. W tej chwili z GTX750/1MB ale wcześniej
    z 8400GS/512MB i żadnych lagów przy przeciąganiu nigdy nie auważyłem.
    Fakt, że PS nie używam.

    --
    Marcin