  • 111. Data: 2009-05-15 19:47:53
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Jacot, wmordę, odbierasz pocztę??

    Pocztę w mordę ? Co Ty mu tam przesyłasz ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 112. Data: 2009-05-15 20:03:24
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    >Jacot, wmordę, odbierasz pocztę??

    Z neostradyyy? Kasuje bez czytania.
    Bo tam tylko do mie jakies panie pisza i nie wiem czego kca, bo pisza
    po niepolsku.
    Ale rzadko oprozniam 'trash':)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 113. Data: 2009-05-15 20:56:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacot pisze:

    > Z neostradyyy? Kasuje bez czytania.
    > Bo tam tylko do mie jakies panie pisza i nie wiem czego kca, bo pisza
    > po niepolsku.
    > Ale rzadko oprozniam 'trash':)

    i od razu viagre proponują. a gdzie gra wstepna, nie?

    --
    - gildor
    9'99

  • 114. Data: 2009-05-15 21:03:06
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Różański wrote:

    > Jaka ładna kolekcja fotografii! I co, dam po browarze każdemu, kto
    > znajdzie na którymkolwiek z tych zdjęć alkohol!

    Ja znalazlem! W wiecy.
    K.14.

  • 115. Data: 2009-05-15 21:17:00
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    ...>8
    > Ale rzadko oprozniam 'trash':)

    Bo za wywozenie smieci trzeba placic, sknero Malopolska ;)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 116. Data: 2009-05-15 21:27:42
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo za wywozenie smieci trzeba placic, sknero Malopolska ;)

    Zeby wywiezc trzaby je wyniesc a komu by sie chcialo;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 117. Data: 2009-05-18 09:22:00
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [ot]
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > ps - nie dalej jak parę dni temu była dyskusja o skuterach i na chyba 10
    > dyskutantów tylko jeden chłopak życzliwie odpowiedział w temacie a poza
    > tym zespół grupowych kretynów napisał chyba naście postów nic nie
    > wnoszących do dyskusji i pisali tylko po to żeby sobie poprawić
    > samopoczucie (ale paradoksalnie to może być pożyteczne - u mnie za mniej
    > więcej 1,5 miesiąca okaże się jak bardzo :D )
    _Tylko_ zapomniales jak zostales zlapany na klamstwie.
    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 118. Data: 2009-05-18 14:42:02
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote

    > Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
    > na zajebistej gorze gdzie wiatr wial,

    Raaanyyy, ale kto mu wtedy tę trąbkę dał? Znaczy Jackowi? Bo chodził i
    trąbił pół imprezy :)

    > Burza udawal ze jego
    > mechaniczna pomarancza umi strzelac z wydechow :-)

    A potem sam robił burzę chrapiąc na zmianę z Bedkiem w nocy :)

    > Tylko kogo to obchodzi, bylo fajnie

    Imprezka była super, zwłaszcza nocny widok ze szczytu góry oraz poranne
    paralotnie nad głowami. Ehh... Może jakiś replay?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 119. Data: 2009-05-18 14:50:00
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote
    > Imprezka była super, zwłaszcza nocny widok ze szczytu góry oraz poranne
    > paralotnie nad głowami. Ehh... Może jakiś replay?

    No chyba bobrowy to taki replay
    ale w innej konwencji, ale moge sie mylic.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 120. Data: 2009-05-18 16:14:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote

    > Nie na slubie, ale owszem spotkalismy sie u Puzona
    > na zajebistej gorze gdzie wiatr wial,

    tez tam byłem... ;-)

    --

    pozdr