    Subject: Re: Wylacznik karty graficznej w PC
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>
    Date: Sun, 28 Feb 2016 12:35:34 +0100

    On 2016-02-28 11:05, Sebastian Biały wrote:

    > Karta wyświetla sobie BIOS. Tralalala, leci dalej, laduje się windows i w prewnym
    momencie trzeba narysować kreskę. Więc odpalamy akcelerator w celu narysowania kreski
    i zonk - zabrakło energii. Reset, zwiecha, etc.

    Pytałem bo napisałeś wcześniej o martwej karcie i pozwieranych pinach w slocie PCIE.
    Sorry ale zwiecha, reset i inne sytuacje, po których można powrócić bez bólu, a
    martwa karta to dwie inne rzeczy.
    Spekulujesz czy znasz z praktyki taki przypadek, że spaliła się karta? Z tego co
    widzę to sygnały sense, o które pytałem są używane do wykrycia czy podłączone są
    dodatkowe wtyczki zasilania.
    Jak dla mnie istnieją dwa przypadki, w których nie ma dodatkowego zasilania. Pierwszy
    jest tak jak u mnie, komp się odpala i nie widać karty więc nie ma jak narysować
    kreski przy jej pomocy, w drugim
    komp się nie uruchamia tak jak pisałeś więc jest tak samo.

    > GA-MA69GM-S2H
    > Radeon HD 6850

    Mam tą samą kartę więc to pewnie zależy od płyty no chyba, że liczy się jeszcze
    producent karty graficznej ale to raczej mało prawdopodobne.