eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadek BMW prezydenta › Re: Wypadek BMW prezydenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek BMW prezydenta
    Date: Thu, 7 Dec 2017 18:28:40 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <p0bto6$ts6$1@node2.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    <5a297552$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1512667718 30598 91.200.93.101 (7 Dec 2017 17:28:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Dec 2017 17:28:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 171207-0, 2017-12-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620371
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a297552$0$15210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:b9074dab-e2f3-461f-a532-4aad7ecebc44@go
    oglegroups.com...
    >>http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22
    750839,nikt-nie-odpowie-za-wypadek-limuzyny-prezyden
    ta-sledztwo-umorzone.html
    >>logika troche slaba bo zalozono opone ktora zostala wycofana z
    >>eksploatacji a jednoczesnie spelniala kryteria aby jej uzyc :-)
    >
    > Lepiej czytac oryginaly
    >
    > http://www.prokuratura.opole.pl/aktualnosci/umorzeni
    e-sledztwa-w-sprawie-wypadku-limuzyny-prezydenta-rp
    >
    > "W wyniku śledztwa ustalono, iż do zdarzenia doszło wskutek
    > przedziurawienia opony tylnego, prawego koła w pojeździe służbowym BOR, co
    > doprowadziło do utraty przez pojazd stateczności kierunkowej - i jako
    > takie miało one charakter losowy.
    > W wyniku przedziurawienia nastąpił gwałtowny spadek ciśnienia w oponie (co
    > zostało zarejestrowane przez czujnik ciśnienia, a informacja o tym została
    > przesłana do komputera pokładowego, który wygenerował komunikat
    > wyświetlony na desce rozdzielczej pojazdu),
    > a następnie doszło do jej rozpadu poprzez oddzielenie od barków czoła
    > opony (bieżnika wraz z warstwami nośnymi - opasaniem i osnową).
    > Przyczyną gwałtowanego przebiegu rozpadu opony był fakt, iż do jej
    > perforacji doszło przy znacznej prędkości (co generowało duże siły
    > działające na czoło bieżnika).
    > Wpływ na szybkość procesu rozpad opony miał również wiek i stopień zużycia
    > opony.
    > Zarazem przeprowadzone dowody nie pozwalają ponad wszelką wątpliwość
    > wykluczyć, że gwałtowany rozpad opony prawego tylnego koła nie był
    > konsekwencją wady opony powstałej na etapie jej produkcji.

    ZAMACH
    tak jak Tusk z Putinem posadzili brzozę, tak i tutaj mieli swojego człowieka
    w fabryce


    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: